HTML

.

Hátszél azoknak az shp-s ügyfeleknek, akik hajlandóak felhúzni a vitorlát...

Utolsó kommentek

Linkblog

Járni is meg kellett tanulni

2008.06.22. 05:39 :: Csatlós Csaba

Tegnap délután a 2,5 éves kislányommal sétálni indultunk. Egy kis szandál volt rajta, amiben sétálni jó, de szaladgálni már nem annyira. Szaladt hozzám az udvaron és az egyik lépésnél nem emelte fel eléggé a lábát. A szandál beleakadt a betonba, Barbi pedig elesett.

Csúnyán beütötte a pici térdét és sírni kezdett. Felkaptam, bementünk a fürdőszobába, lemostuk és lefertőtlenítettük.

Utána kimentünk az előszobába, elővettem a kis sportcipőjét, ráadtam és futás tovább.

2-3 hete is elesett és ugyanúgy beütötte a kis térdét. De akkor sem tartott pár percnél tovább a sírás.

Most biztos azon gondolkozik, hogy mi köze ennek a történetnek az Ön honlapjához?

Nagyon is sok.

Az elmúlt négy évben sokszor láttam azt, hogy valakinek van egy ötlete, készít egy honlapot, aztán ha az nem jön be, akkor egyszerűen feladja, mondván "neki nem jött be az internet".

Ennyivel feladja, pedig csak annyit kellene tennie, hogy a szandál helyett felveszi a sportcipőt, amiben sokkal jobban lehet futni, felkel és újra elindul.

Nekem, mint apuka az a kötelességem, hogy ha a pici elesik, akkor felsegítsem és megmutassam neki, mit kell tennie ahhoz, hogy ez ne forduljon újra elő.

Nekem, mint az Ön tanácsadójának az a kötelességem, hogy ha "elhasal" az internetbizniszében, akkor megmutassam, mit kell tennie ahhoz, hogy ez ne forduljon újra elő.

Ezért írom ezt a blogot, hogy itt átadhassam Önnek azt a tudást, ami ehhez kell.

Járni is meg kellett tanulni, futni is meg kellett tanulni. Az is meg kell tanulni, hogy miként lehet boldogulni egy internetbiznisszel.

Én is elhasaltam már sokszor, a legsikeresebb internetguruk is elhasaltak sokszor. A sikeres és a sikertelen emberek között sok esetben csak annyi a különbség, hogy a sikeres minden elhasalás után felállt, megnézte mit csinált rosszul, kijavította és ment tovább.

Tehát azt mondom, hogy ha elhasalt, akkor álljon fel, javítson és menjen tovább.

Ez a siker alapképlete.

Én segíteni fogok Önnek abban, hogy megtalálja a hibát és ki tudja javítani.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shphatszel.blog.hu/api/trackback/id/tr79533059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bodrogi Tamás · http://www.bodrogifoto.shp.hu 2008.06.23. 11:17:06


Igen, pont ezt szerettem volna már kérni. Hetek óta fontolgatom megtehetném- e, hogy megkérjelek mint Kíváló IE marketing szakember, hogy honlapom áttekíntése útán őszínte véleményd mondj róla, hol kellene javítani, mivel Te is írtad, ha valami nem sikerül fel kell állni és újra csinálni. Ami engem zavar, hogy itt saját hazám környékem részére kevés vagy egyáltalán nem érkezik megrendelés, de BP.ről igen HM nem jövök rá hol hibázhattam? Ha valaki öszíntén megmondaná, biztos segítene.

Válaszod előre is köszönöm:

Bodrogi Tamás
Szombathely

mindegy 2008.06.26. 14:01:10

Azt nem értem, hogy miért kell mindenben utánzozni Schingloff urat.
A szöveg is kisértetiesen hasonló:
hátszél vitorla stb,

Ugyanezt a szöveget nyomja a hírlevélében a másik is, buzdítva, hogy vegyem meg a szolgáltatását.
Miért nem egyedi szövegkörnyezete?

Latomus · http://latomus.blog.hu/ 2008.06.27. 17:27:24

Kedves "Mindegy", utolsó mondatához kapcsolódva: azért nem egyedi, mert bizonyos szempontból a guruk is ugyanúgy egyformák (és felismerhetők), mint a lúzerek. Közelebbről: a guruk (és szövegeik) azért lesznek egyformák (sárga kiemelő szín, típus-marketingszövegek, egy kaptafára kivitelezett "értékesítési honlap"-design stb.), mert ráhibáztak valamire, ami egyszer nagyon bejött nekik, és ezt variálják a végtelenségig. A lúzer lehet, hogy sokkal kreatívabb, viszont ez egyszersmind a saját és cége "halála" is, mert a marketing lényege a folyamatos, monoton, panelekből álló agymosás: maga a szuggesztió, hogy újabb és újabb csoportok ájuljanak bele a nagy lóvé lehetőségébe, és ezért elképesztő lóvékat legyenek hajlandók kiadni. Ahogy a régi mondás szól: pénzt csak pénzzel lehet csinálni... A kreativitás ezen a téren tehát: alaphiba. Csak a guruk ezt nem hülyék hangosan kinyilvánítani, hanem épp az ellenkezőjét tanítják. Felülről kell nézni a dologokat: az egész rendszer pofonegyszerű. A guruk nem az igényes, profi SZAKembereknek, hanem főleg a mohó "aranyásóknak" lehetnek jó tanácsadóik. Azoknak, akik nem "csupán" egy virágzó online szakterületet, hanem egy internetes pénztermelő automatát szándékoznak beüzemelni, vagyis az értékképzés itt: másodlagos, sőt teljesen hiányozhat is. Pénzképzésről van tehát szó, nyilván ettől van Önnek is ösztönös averziója. Maga csak menjen a saját útján. Én is ezt teszem. :) Üdv. Latomus (iropult2006iropult.5mp.eu)

Zoltán 2008.07.07. 16:50:01

Kedves mindegy,

Azon elgondolkodtál-e már, hogy miért olyan egyformák az autók?
Négy kerék, kormány, sebváltó...
Mindegyikben ugyanaz. Kísértetiesen hasonlók.
Talán azért, mert ez működik...
süti beállítások módosítása