HTML

.

Hátszél azoknak az shp-s ügyfeleknek, akik hajlandóak felhúzni a vitorlát...

Utolsó kommentek

Linkblog

Nooormális?

2009.03.23. 11:06 :: Csatlós Csaba

Amikor Maaargit bemegy egy cipőboltba, akkor ezt kérdezi az eladótól?

"Jó napot kívánok! Megmondaná nekem, hogy a cég mióta működik, mi a neve és hogy mik a tevékenységi körei?"

Nos, lehet, hogy Maaargit ezt kérdezné, de kétlem, hogy rajta kívül más is feltenne ilyen kérdést, mert lehet, hogy az eladó igencsak furcsán nézne rá.

A cipőboltba az emberek cipőért mennek és nagyon nem érdekli őket, hogy a cégnek mi a neve. Nem érdekli őket a cég tevékenységi köre és az pedig végképp nem, hogy hány éve van a piacon.

És mégis, ha szétnézek a céges honlapok között, mit látok tömkelegével?

"Kedves látogató! Üdvözöljük honlapunkon. Cégünk, a Furaböki Kft. 2003 óta van a piacon. Tevékenységi körünk békaugratás, malacröfögtetés..."

Kinek készítették a honlapot? Azoknak, aki a cég termékei, szolgáltatásai iránt érdeklődik?

Vagy befektetőknek íródott a szöveg?

A terméket akarják eladni vagy a céget? Vagy miért azzal fogadják (untatják) a látogatót, hogy milyen a cég?

Aki a cipőboltba megy be, az azt fogja kérdezni, hogy "van-e 45-ös méretű férfi sportcipő" vagy valami ilyesmit.

És tuti hülyének nézné azt az eladót, aki elkezdené a céget bemutatni ahelyett, hogy megmutatná hol találja a 45-ös férfi sportcipőt.

Miért gondolják, hogy aki a honlapra érkezik az valami más iránt fog érdeklődni?

Vagy azt hiszik, hogy az emberek annyira ráérősek, hogy mielőtt a termékkel foglalkoznának, elolvassák a cég ismertetőjét?

Úgy őszintén:

- Ön hány honlapon találkozott már ilyen unalmas szöveggel?

- És ezek közül hányat olvasott el?

Ugye...

Sokat gondolkoztam már azon, hogy miért is csinálják ezt annyian.

A probléma szerintem az lehet, hogy mivel millió helyen ezt látni, így egyszerűen beállnak a sorba és ugyanígy írják meg a honlap szövegét.

Nos, ha szeretne olyan honlapszöveget, ami nem eluntatja, hanem érdekli a látogatóit, akkor iratkozzon fel az shp.hu 7 napos, ingyenes tanfolyamára, ahol a negyedik nap anyaga a szövegírás.

Mégpedig olyan szöveg írása, ami tetszeni is fog a célközönségének.

Ha még nem ismeri, akkor kattintson ide
és ismerje meg az shp.hu honlapvarázslót.
Iratkozzon fel a 7 napos "varázslósegéd" tanfolyamra.

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shphatszel.blog.hu/api/trackback/id/tr891019849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

holnapra · http://www.holnap.shp.hu 2009.03.23. 11:53:54

90%-ban egyetértek Csabával. A 10% azt az el nem elhanyagolható körülményt takarja, miszerint a cipőboltban látom a cipőt, meg is foghatom, fel is próbálhatom, a honlapon pedig többnyire azt olvasom, hogy valaki mit ÍGÉR. Összegezve: első az, hogy mit várhat, miért érdemes maradnia, esetleg rendelnie a honlapra látogatónak, de az is kell, hogy valamit kapjon arról is, hogy ki az, aki a "pult" túloldalán áll, és ígér.

Vajthó Gábor ( www.holnap.shp.hu )

zsoltiii 2009.03.23. 11:58:07

Semmi sem tökéletes, de ez 99,99%-ban igaz. A cégadatokra kell találni egy aloldalt, mert az sem elhanyagolható, de tényleg x-ed rendű a látogatók számára.

Aki meg nem hiszi, az próbálja ki és hasonlítsa össze az eredményeket.

Sőt, továbbmegyek, aki nem hiszi, az még nem nagyon nézett utána a kampányai eredményességének, persze ha volt ilyen.

jomsisi 2009.03.23. 12:15:24

Igaza van!
Sokat böngészek, sokszor találkozom "Üdvözöjük, engedje meg hogy bemutassuk cégünket..." kezdetű honlapokkal.
Soha nem olvasom el ezt a bevezetőt, hanem ugrom tovább arra a linkre vagy aloldalra, ahol engem érdeklő téma, vagy szolgáltatás van.

Természetesen nem árt, ha egy cég bemutatkozik, néhány fotóval alátámaszva a létezését, de ezt el kell tenni egy menüpont alá.
Szerintem.

venuszlako 2009.03.23. 13:02:25

Kedves "36"-s Csaba!

Sajnos de egyben szerencsére is különbözőek vagyunk, így természetesen a reakcióink is azok.
Másnak látjuk saját "szemüvegeinken" keresztül ugyanazt az eseményt, eltérő érzelmeket vált ki belőlünk. /Különben talán uncsivá válhatnának napjaink:)/

Bizonyára ismered Te is azt a számtalanszor emlegetett mondást, hogy:
"A pokolhoz vezető út jószándékkal van kikövezve."

Te a szakmádban eltöltött éveidnek megfelelő rutinoddal SEGÍTENI szerettél volna azoknak a kedves PARTNEREKNEK, akiknek eltért a véleményük a Tiedtől pl. a "cégbemutatás" helyéről, mennyiségéről, a honlapon betöltött szerepéről.

Ha megengeded, a honlapom fejlécében is szereplő Lao.ce idézettel - "Az út örök és tétlen, mégis mindent végbevisz észrevétlen." - szeretnék segíteni "kezelni" a teljesen jószándékú segítségért cserébe kapott, hidegzuhanyoknak megélteket.

Az IDŐ tehát majd eldönti, hogy a hosszabb lére engedett cégbemutatókra, vagy inkább a produktumaikra koncentrálóknak nő-e hamarabb a bevételük. /Puding próbája az evés/

Annak idején majd pedig akár titokban, akár nyilvánosan úgyis bevalható, hogy melyik módszer jött be.

Az eredménytől függetlenül mindkét "tábor" tagjainak emberi értékei megmaradhatnak.
Ki udja legközelebb lehet, hogy egy "Olyantól" kapunk egy remek ötletet aki most nem értett egyet velünk...

Annyi fájdalom, elkeseredettség, feszültség, veszteség tépáz mindannyiunkat nap mint nap, hogy talán nem az a fontos, hogy akár hány táborra osztódva egyik vagy másik csoportot megerősítsük eltérő véleményeinkkel...

HARMÓNIÁRA, BÉKESSÉGRE, NYUGALOMRA, EGYMÁS MEGÉRTÉSÉRE, KÜLÖNBÖZŐSÉGEINK KÖLCSÖNÖS MEGÉRTÉSÉRE VAN A LEGNAGYOBB SZÜKSÉGÜNK...

Te őszinte szeretettel, a gyakorlatodból ajánlottál egy honlapszerkesztési ötletet.

Mi pedig, akik szeretnénk megtanulni /spórolva/ honlapjainkat megalkotni, szabad akaratunktól vezérelve eldöntjük, hogy egyetértünk-e tanácsoddal vagy nem, alkalmazva azt profitálunk belőle, vagy inkább kitartóan vágjuk saját ösvényünket...

Sem benned, mint ötletgazdában, sem bennünk, akik nem teljesen értünk egyet veled, nem érdemes, hogy indulatok gerjedjenek.

Köszönettel, hogy elolvastál.

Tovább is várva nemcsak a "36"-s hatványainak, hanem akár az évenként nekünk ajánlott ÖTLETEIDNEK végtelen sorát.

venuszlako

S.Attila · http://olvasoterem.com 2009.03.23. 13:04:33

@holnapra: a cipőbolt csak egy sarkított példa szerintem, Csabának teljes mértékben igaza van! Vannak olyan weboldalak és/vagy "üzletek", amelyek szolgáltatásai, termékei a cipőbolttal ellenkezőleg egyáltalán nem kézzelfoghatók. Mi van, ha valaki pl. weboldalakat árul, mint Csaba? De mi van, ha valaki masszázst kínál?

évy 2009.03.23. 13:44:06

Azt gondolom, Csatlós Csabának teljesen igaza van.
Elég beleképzelnem magam egy vásárló, problémával küszködő és a neten kétségbeesetten keresgélő ember helyzetébe.
Ő választ akar a kérdésére (kérdéseire), és az csak másod-, harmad-, sőt inkább századrendű, hogy ezt kiktől kapja meg. Szerintem.

holnapra · http://www.holnap.shp.hu 2009.03.23. 13:45:06

@venuszlako: Szerintem nem kell egymást győzködnünk arról, amiben egyetértünk! A "termék", a honlapra látogató által kapható előny, a "+" az ami a fontos. Az már egy másik, ha akarom másodlagos kérdés, hogy talán illik, talán csak nem baj, ha be is mutatkozom.

Vajthó Gábor

Lélek_Pillangó 2009.03.23. 13:53:06

@venuszlako: a saját tapasztalatom is Csabát igazolja, mert amikor elkezdtem a honlapot össze állítani, akkor én is a cégről írtam az elején. Amikor viszont levettem a véginformációkat az oldal elejéről, akkor kezdett el a honlap "élni" a látogatók pedig maradtak, és vissza is jönnek azóta is.

Pedig nálam is a harmóniáról szól a történet, hogy hogyan tudják önmagukat gyógyítani az emberek, békében szeretetben.

Van ugyan a honlapon kapcsolatok menüpont, de érdekes módon szinte senki nem nézi meg, megelégszenek a honlap jobboldalán a fényképemmel és a többi olvasó által a munkámról, és a honlapról írt referenciákkal.

Ahhoz hogy sok olvasója legyen az oldalnak egyetlen dologra volt szükség,a saját tudásomat önként és dalolva mások tanítására fordítani, vagyis gyakorlati módszereket tanítani. :-)mint amilyenekről Csaba is ír.

B Nagy Magdolna
ezoterikustanacsok.hu

yatoo · http://www.online-reklam.net 2009.03.23. 14:10:18

Csabának igaza van. Örülök neki amikor látom hogy valaki profi módon használja az internet adta lehetőségeket, és ezt kívánom mindenkinek.

www.frissitomasszazs.hu

Bogca13 2009.03.23. 14:12:25

Kedves Csaba!

Én a "legrosszabb" internetezők közé tartozom. Amelyik honlap nem töltődik be fél pillanat alatt, otthagyom, több 10 soros tagolatlan, bekezdések nélküli szövegeket nem olvasok el.

Nem érdekel, ha nem látom át elsőre sem a szöveget, hogy miről szól, sem a honlap egészét, hogy mit akarnak ott nekem mondani, bemutatni, eladni.
Nem szeretek erre időt pazarolni.

De, ha megtaláltam amit keresek, akkor szeretem tudni arról a cégről, hogy megbízható-e, főleg, ha előreláthatóan hosszútávon akarom velük a kapcsolatot fenntartani. Egy ilyen kis bemutatkozó stílusa sok dolgot elárul a cégről.

Ez a bemutatkozó akár felőlem lehet az első oldalon is a főmenüben!

Hiába van hatalmas TV akció az első oldalon és villog ott nekem, ha én rádiót keresek!
Ha én nem akarok tv-t venni, akkor hiába van akár ingyen.. nincs rá szükségem..

Viszont, ha megtaláltam a rádiómat és a honlap is szimpatikus, a cég bemutatkozója is, akkor semmi sem tud elrettenteni a vásárlástól :-)

Nem hiszem, hogy a bemutatkozás az első oldalon visszatartó erő volna más embereknél..
Max. elkattintanak a bemutatkozóról, attól az adott honlap lehet számukra hasznos.

A marketing -fogások sok ügyes-bajos dolgával sem értek egyet.. de ebbe már nem megyek bele :-)

no csak ennyi :-)
üdv: Bogi

tetőfedő 2009.03.23. 14:51:22

Kedves Csaba!

Ne haragudjon, de baromira nem szeretjük, ha lehülyéznek minket.

Azért mutatjuk be cégünket a nyitóoldalon, mert ÍGY ILLIK. Valóban át szokás ugrani a bemutatkozást, de csak egy kattintás, hogy oda jusson az ügyfél, ahol olyasmit talál, ami valóban érdekli.

Nem szeretjük azt a stílust, amit Ön képvisel. Ne hülyézzen le bennünket még egyszer.

Köszönettel:

Kiss Zoltán & Nyitrai Gábor

mr.editor 2009.03.23. 16:46:21

szerintem honlaptól/terméktől/szolgáltatástól függ hogy kell-e bizalom építő bemutatkozás, vagy rörtön tolom az arcába az akciós termékeket

nincs azonos szitu, mindig egyénileg kell dönteni

üdv, editor

www.taborhelyszinek.hu 2009.03.23. 17:26:16

Nos én azt gondolom, hogy nagyon jó ötlet volt Öntől.
Nekem is az a véleményem, hogy nem szabad a bemutatkozással kezdeni egy honlapon. Tapasztalat.
Első honalapomon én is elkövettem ezt a hibát!
Rátaláltak, meglátogatták, de egyetlen érdeklődő sem jelentkezett a megadott telefonszámon vagy email címen.
A mostani honlapot saját magam készítettem, nem mondom, hogy profi, de sokkal másabb, mint az előző volt.
A honlapba épített számláló segítségével figyelemmel tudom kísérni, hogy hányan látogatják meg a honlapomat naponta, hányan térnek vissza!
A telefonhívások és az emailok mind arról tanúskodnak, hogy nem volt hiábavaló a sok-sok munka, amit ennek a honlapnak az elkészítésére fordítottam.
Igaz én is bemutatom a tevékenységet, az alapítványt, annak munkáját, de erre egy menüt készítettem s aki kíváncsi rá, ott megnézheti.
Tehát nekem is az a véleményem, hogy a főoldalon, amikor belép a látogató egyből azt kapja, amire rákeresett. Egyébként megy tovább és keres olyat, ami egyből felkelti az érdeklődését, márpedig, ha valaki táborhelyszínt keres, akkor nem a Lakóhelyünkért Alapítvány működésére kíváncsi, hanem arra, hogy hol vannak táborok, milyen árfekvésűek, hogyan közelíthető meg.

Én a saját hibámból tanultam!
De köszönöm, hogy megerősített abban, hogy amit most közvetítek a látogatóim felé az a helyes!

ufocska 2009.03.23. 17:44:28

Kiss Zoltán & Nyitrai Gábornak adok igazat. De most komolyan...

nordimpex 2009.03.23. 18:07:31

az elso honlapomon en is bemutattam a cegem, a masodikon mar nem , a jelenlegi mar nem tartalmaz, szoveget, www.nordimpex.eu ,azt hiszem ezzel evidens a csabaval valo egyetertes.
el tudok kepzelni olyan honlapot ahol fontos a cegismerteto de azok nem kereskedelmi vagy szolgaltatoi kategoria.("tetofedonek" a mai vilagban illembol olyan aloldalt csinalni amit senki nem olvas el mi ha nem hulyeseg szerinted normaaalis??

norbye 2009.03.23. 18:10:45

Csaba!
Örülne ha azt írnám igaza van? Akkor tessék!
Az a baj, hogy az emberek 70%-át nem az izgatja amivel Ön foglalkozik, hogy mivel kezd a honlap, hanem az mit tesz másnap az asztalra a gyerekei elé!
és igen ha egy honlapra felmegyek szeretném átlátni mivel foglalkozik a cég!
tömören ennyi!!!

lovaszij · http://kalauz.hu 2009.03.23. 19:27:28

Én nagyrészt egyetértek Csabával! Valóban a legtöbb ember információt keres az interneten egy termékről, egy szolgáltatásról, mielőtt megrendelné. Aztán persze keresi, hogy kinél veheti meg a legolcsóbban, hol találja meg a legmegbízhatóbb szerelőt, stb. Ha eljutott idáig, már az érdekli, kinél, hol, hogyan, mennyiért rendelhet, vásárolhat. Vagyis mindkét információtípusnak van szerepe, de a folyamat más-más szakaszában.
Egyetértek: első lépés a termékről, szolgáltatásról adni olyan információt, ami a vevőnek hasznos. Ami felkelti az érdeklődését. Ami ott tartja a honlapon. Ha a cégadatokkal, cégtörténettel találkozik először, azonnal átkattint, visszafordul.

holnapra · http://www.holnap.shp.hu 2009.03.23. 19:31:09

Szuper!

Van, aki egyetért Csabával, van, aki nem. És persze van, aki feleslegesen és ok nélkül megsértődik, vagy mellébeszél.

Ami eldönthetné a "csatát", az az üzleti célú honlapok eredményessége, ezt viszont nem tudjuk ezen a fórumon egyértelműen megmutatni. Marad az egyetértés és az egyet nem értés ismételgetése. Egy-egy véleménnyel, stílussal lehet egyetérteni és követni, és persze más véleményen is lehet lenni, más módszer szerint is fel lehet építeni a honlapot.

Van, aki arra jött rá az eddigiekből, hogy érdemes változtatnia, van aki arra, hogy jó úton jár.

Eddig érdekes volt, most már azt hiszem kialakult a "meglepő" végeredmény: nem egyformán gondoljuk. Hogy kinek van igaza? Annak akinek a honlapja eléri azt a célt, amiért készült.

Vajthó Gábor. ( www.holnap.shp.hu )

balazsisandor · http://bakasztorik.blog.hu 2009.03.23. 19:31:15

Hát igen, kinek adjunk igazat?

Idei sztori.
Valaki a házát akarta szigeteltetni.
Hogy cégbemutatót keresett, vagy megoldást, nem tudom, lényeg, hogy megtalált. (Egy 68 éves néni, és egy idősebb férj.)
Mivel közel laktak, nem kellett képek alapján árajánlatot adjak, egyszerűen találkoztunk.
Kb. 2 óra alatt elvittem pár helyre (itt a tetőt készítettük, ott az egészet mi építettük, ott a dréncsövezést, kerítést, egyebek, és élőben letudtuk a referenciákat.
Most már szétszedtük a házat, amint az engedély jogerőre emelkedik, nekiállunk a hozzáépítésnek, tetőcserének, addig is kerítést készítünk, bontunk kéményt, falat, mennyezetet, ajzatot.
És lassan mondom: Bár minden munkafolyamatra árajánlatot adok, NEM KÉRNEK MÁSHONNAN!
Jó, mi?
Napközben, amikor épp ráérünk, sztorizgatunk cégtörténetről, egyebekről.
Sőt, míg a hölgy külföldön volt, utólagos engedelmével beneveztem a számlalottóra.
Ha bejön, jutalékot kapok, és a többit is nálam költi el.
Ha nem, akkor is kész lesz az épület.
Hogy hány éve tevékenykedek az Ön szolgálatában?
Majd meló közben elmesélem, ha kérdezi.

Shinsetsu 2009.03.23. 20:09:21

Kedves Csaba!

Nem értem az embereket, miért reagálnak felháborodottan írására, végülis ők kérték a leveleket. Ha nem tetszik, átugranak rajta a normálisabbak és ennyi.
Egyetértek azzal a véleményével, hogy felesleges a neten keresgélő ember jányát egy bemutatkozással fogadni. Nem cég- és sikertörténeteket akar olvasni, hanem konkrétan keres valamit. Magamról tudom, hogy az ilyen oldalakat azonnal el is hagyom, ne rabolják a drága időmet. Még egy dolgot felfedeztem az ilyen oldalakon, mégpedig azt, hogy a bemutatkozásra sokkal több hangsúlyt fektetnek, mint magára az árura, vagy szolgáltatásra, amiről konkrétumokat nem is lehet megtudni szinte. Persze aláírom, illik bemutatkozni, de tömören és röviden, pl. a bemutatkozásba nem a cégtörténelmet, hanem már eleve egy a szolgáltatással kapcsolatos rövid leírást tenni, amiből rögtön kapcsolódik is a konkrétum, keresett dolog.
Kicsit hosszúra, és elképzelhető, hogy érthetetlenre sikeredett a hozzászólásom, amiért elnézést kérek!
Mindenesetre csak így tovább, az Ön levelei számomra rengeteg hasznos információt tartalmaznak, amikért más esetben borsos összegeket kéne kifizetnem! További sikereket!

Zimmermann Anna

Karcsi71 · http://www.vattacukormail.extra.hu/ 2009.03.25. 09:26:04

Igazat adok Csaba!
De,szerintem bizonyos termékeknél,szolgáltatásoknál nagyon fontos az,hogy a megrendelő minél hamarabb megbizonyosodjon annak a terméknek az eredetéröl amit szeretne megvásárolni.
Nagyon sok embert a "cipő" márkája,a márka évtizedekre visszanyúló
története hozza előszörlázba mikor meglát egy cipőboltot, és csak az
után kérdezi meg a cipő méretét.Továbbá,mutogathatom én a cipőmet milyen szép és pont jó a lábára,ha az a cipő túl drága ,vagy éppen két nap után szétesik,mert olyan cipész varrta aki éppen most végezte el a cipész mesterségét,és bár jó cipész,csak még nem készített el egyetlen darabot sem előtte.
Szerintem a mai bizonytalan világunkban,NAGYON sok embert
érdekel maga az eredet, az ,hogy ki csinálta,mióta csinálja és hogyan.
Akár mennyire unalmas is az.
Az illemről már nem is beszélve,mert elég csúnya dolog amikor két ember
találkozik és nem a bemutatkozással kezdi a beszélgetést hanem,hogy
milyen szép és jó vagyok.Nem minden,a mindenáron eladás!
Én vásároltam már olyan öreg nénitől terméket,akinek a terméke már nem
a régi formáját hozza,de ismerem régóta és csak csupa
szeretetből,megbecsülésből az ő termékét vettem meg, nem az agyonra
akciózott gagyit.
Én a rendszerváltáskor kezdtem a nagybetűs életet,és aki velem egy
korosztályban van,az pontosan tudja miről beszélek.

Üdv:Karcsi www.vattacukormail.extra.hu/

wellnesskavehaz.hu · http://wellnesskavehaz.hu 2009.03.25. 19:55:54

Sokféleképpen meg lehet szólitani az embereket de tény hogy az emberek nem cégeket keresnek hanem megoldásokat.
Ezért mikor megjelenik az oldal a megoldással kell szembesülnie valami nagyon meghökkentő megragadó mődon szerintem!

Bogca13 2009.03.25. 20:08:10

Kedves Csaba és Mindenki!

Már írtam korábban, de kíváncsi voltam a kommentekre, hogyan reagálnak az emberek (és kell egy kis szünet a munkában) :-)

Mindenki véleményét megértem egy kicsit, hiszen, ha vkinek az a meggyőződése, hogy be kell mutatkozni, akkor tegye azt, ha nem tartja fontosnak, akkor ne tegye..
De talán megkövezni a másikat mégsem kell :-)
Onnantól kezdve úgyis a látogató dönt.

Karcsi és Vajthó Gábor kommentje tetszett. Én fiatal vagyok és állítólag mindig rohanok :-) de az érték, az érték és ez nekem is fontos.

De örülök Csaba, hogy nem az én levelemet vagy részletét másolta be a hírlevélbe.. ennek egyáltalán nem örülnék, minthogy nyilván a komment írója sem örül, ha látja.. és gondolom látja :-)

Nem szeretnék köznevetség tárgya lenni.. még ha nem is ennek szánta.. de vhogy akkor is rosszul veszi ki magát, hiszen Ön kérdezte a véleményünket, az Urak pedig elmondták..

(még akkor is ez a véleményem, ha a levél íróinak megsértődésével nem teljesen értek egyet, bár lehet, hogy csak nem ismeri Besenyő családot, ami könnyen lehet..) :-)

üdv. Bogi

Shinsetsu 2009.03.25. 20:08:49

Kedves Csaba!

A hírleveleinek címe egyértelműen NEM SÉRTŐ!!! Inkább humoros, de ami véleményem szerint a legfontosabb, hogy EMBERI! A levelei ezáltal jobban érthetőek, könnyebben megragadnak, nem okoz gondot az odafigyelés, mert nem egy száraz és unalmas "anyagot" olvasok! Ezáltal gyorsabb a rögződés, valamint arra ösztönöz, hogy azonnal kipróbáljam a tanácsait, javaslatait!

Üdvözlettel: Zimmermann Anna

szeszterke · http://mlmhogyan.com/ 2009.03.25. 20:18:57

Nem találom sértőnek, mondjuk röhögőgörcsöt sem kapok tőle. Én ezt már évekkel ezelőtt meguntam. De ha a kettő között kell választani, akko inkább a humoros verzió mellett szavazok.

www.taborhelyszinek.hu 2009.03.25. 20:33:31

Kedves Csaba!

Én egyszer már leírtam a véleményemet.
Igaz nem azt kellett eldöntenem, hogy humoros e vagy sértő a hírlevele.
Engem nem sértett, sőt mondhatni megmosolyogtatott.
Természetesen én egyből tudtam, hogy honnan származik a "Nooooormális?" kérdés. Hiszen magam is ismerem a jelenetet.
Azoknak egy jó tanács, akik mégis sértőnek vették!
Nem kell mindent véresen komolyan venni. S akinek nem inge, ne vegye magára!
Hmmmmm..... ebben az országban sajnos elfelejtünk lassan mosolyogni, nevetni.
Pedig egy mosoly nem kerül semmibe!
S van itt még valami amit szeretnék megosztani azokkal, akik sértőnek vették a Csaba által írt hírleveleket.
Emil Coué írta egyik könyvében: "légy erősebb a sorsodnál, de mindenek előtt őrízd meg a humorodat...." Nos Csaba abba a táborba tartozik, aki képes megőrízni a humorát. S mintegy rámosolyog az emberre, ahogyan a hírleveleket írja.
Sok jó ötlet, tanács és tanulság van bennük.
Csak megkérdezem! Miért kell ebből akkora tragédiát csinálni?
Feltételezem, aki sértőnek vette az elkövette azokat a hibákat, amikkel Csaba szembesített bennünket.
De a hibák arra valók, hogy tanuljunk belőlük!
S nem megsértődni kell, hanem belátni, hogy valóban nem jól csináltuk!
Én beláttam, meg is lett az eredménye.
Honlapom látogatottsága napról-napra nő, kell ennél többet írnom?

bálla 2009.03.25. 21:12:17

Szerintem cseppet sem sértő! Igazán nagyra értékelem Csaba a tudásodat, az akaratodat, és a segítő szándékodat.
Létezik egy mondás " Akinek nem inge...!"
Ha ezt a tanácsot több tízezerért oktatták volna bizonyára jobban emészthető lenne. Reklámmal foglalkozom, és megdöbbentőnek tartom, amikor valaki dicsekszik a szakmájával, vagy termékével és elfelejti cselekvésre szólítani a látogatóját! Azt látom azért többen vették oktató jellegűnek, mint sértőnek. Egy biztos, " Még az a szerencse, hogy nem vagyunk egyformák!

Csaba csak így tovább!!!

mom 2009.03.25. 21:52:58

Kedves Csaba!

Legutóbbi, Noooormális :) hírleveleden elmosolyodtam, és eszem ágában nem volt megsértődni. Miért is?
Annak, aki egy kicsit is figyel a "nagyokra" a marketing világából, le kellett essen a tantusz, hogy az általad kért véleménnyilvánítás blogodban nem más, mint egyszerű népszerűség-kutatás.
Tudtad, hogy lesznek pro- és kontravélemények, melyek alapján le tudod mérni, vajon hányan érdeklődnek munkád iránt. Szólj, ha nem így van, de azért tedd szívedre kezed! :)
Ahogy elnézem a bejegyzéseket, nem panaszkodhatsz, - olvassák a hírleveleket! :)
Köszönöm a lehetőséget, hogy itt lehettem én is, és nem utolsó sorban az ingyenesen használható, honlapokba ágyazható űrlapokat!
További munkádhoz sok sikert, népszerűséget kívánok így vagy úgy, mindegy. :)))

boszizsu 2009.03.25. 22:11:58

Kedves Mindenki!

Részemről nincs sértődés a hírlevél címeken. Egyszerűen Csaba célja az volt, hogy reagáljunk. El is érte a célját! :-)

Azt gondolom egyébként a témáról, hogy a vásárlók tényleg a megoldást keresik. Ha éhes, akkor nem a pék életrajzára kíváncsiak, hanem a kenyerére. Ilyen egyszerű.

Természetesen az emberi értékek rendkívül fontosak. Az üzletben viszont legfőként az a fontos, hogy a termékem mennyire ad megoldást a vásárlónak. Nem az első kérdés, hogy ki vagyok, mit csinálok, hány éve. Hiszen lehet, hogy a zöldfülű kezdő jobb feltételekkel, barátságosabb vevőszolgálattal tesz jobb ajánlatot, mint a "régi motorosok".

Szerintem ez a noooooooormális. :-) A piacon a legjobb ajánlatot adni. (Ez nem biztos, hogy a legalacsonyabb árat jelenti)

weblapotakarok 2009.03.25. 23:26:45

Én a sértő-humoros arányra tippelnék! 90%-10%, ha egyébként őszinték vagyunk, azaz 10% nem tartja sértőnek a mindenki által ismert szállóigét.

Lehet, hogy ennek a blognak az olvasói között kiegyenlítettebb a meccs, de ahogy a céges honlapokat nézem, 10% használja úgy az oldalát, hogy abba benne van a profit esélye.
Na meg milyen az ember - a hazugság az símogatna, az igazság pedig csontig mar ;).

ibo 2009.03.26. 07:48:09

Sztem ez kifejezetten szakmai és nem érzelmi kérdés. Persze lehet érzelmi alapon is dönteni:
- ki, mire akarja használni honlapját (pl. dísznek:)),
-kinek készítette (pl. a szomszéd Mariska néninek,lássa nekem már ilyen is van:)),
-a vetélytársnak (az enyém hosszabb, bonyolultabb, én végeztem a több iskolát, az én cégem a régebbi, az én telephelyem a nagyobb...:))...
Ha netán értékesítésre szeretné használni....tanuljunk szakembertől, sértődni ilyenért az oviba szoktak (boccs).
www.korokan-suli.hu

Aranyjel 2009.03.26. 09:09:11

Szia Csaba és Mindenki!

A Maaargit-ról annyit, hogy nem mindenkinek tetszik, így a Noooormális sem :) Ettől még szerintem nagyon humoros, mivel lelkes rajongójuk vagyok.
Jó, hogy ideteszik a hozzászólók a linkjeiket, mert meg lehet nézni, hol tartanak. Van, aki még a '90-es évek végénél, vannak, többségében, akik a mai szemlélet mód alapján alakították ki a honlapjukat. Akkor az volt jó, most más. Persze ez is csak egy vélemény.
Tételezzük fel, egy ismeretlen városban jársz, cipőt, kenyeret, toronydarut akarsz venni. Mi alapján döntöd el, hogy melyik boltba mész? Nem ismered őket, nincs "hozott" tapasztalatod, csak megelőlegezett bizalmad. Oda fogsz bemenni, ahol a megoldást adják, mert Neked az kell. Ha megkapod, hol érdekel Téged, hogy mikor alakultak, milyen cégformában működnek, mennyi volt az éves forgalmuk?
De őszintén! Amikor olyan weboldalra kerülsz, mert keresel megoldást, Te elolvasod a céges bemutatkozó oldalt vagy átkattintasz?
Van egy barátom, jól megy az üzlet, de a weboldala céges bemutatkozóval indít. Amikor kérdeztem, hogy miért nem írja át, az volt a válasza, hogy azért, mert annyi a megrendelése jelenleg, hogy a megnövekedett forgalmat már nem bírná el.
Érdekes.

Üdv Mindenkinek!
Varesz

www.aranyjel.com

csomagolo 2009.03.26. 09:14:27

Én csak azt nem értettem sosem, hogy lehet olyan szót használni teljesen természetesen marketingterületen és a médiában, ami miatt gyerekkoromban a számra ütöttek (kb 15 éve). Gondolok itt a hülye szóra. Tudom, hogy változik a világ, de mégis. Szégyelleném például, ha olyan szatyorral kellene végigmenni az utcán, amin a hülye szó szerepel. Én vigyáznék ennek a szónak a hatásával, gondolom nem tartja mindenki természetesnek a használatát, illetve a fent említett okokból nem szereti, ha lehülyézik.

kázoli 2009.03.26. 09:43:55

Kérdésed (sértő-e a Nooormális?) tőlem is választ igényel:
Az emberek humorérzéke nem egyforma. Vannak, akik "félszavakból is" értenek, vannak akik egészből sem. Az aki egy ilyen címen megsértődik, az bármi máson is képes megsértődni. Ezt nem befolyásolhatja az író. A "Nooormális?" véleményem szerint az átlagos tisztelet és humor kategóriájába belefér. Ha át akarok menni cinikusba, azt is kérdezhetném: Az, aki egy ilyenen megsértődik, talán érintve van ÉS nem képes belátni, hogy esetleg nem jól csinálta? De ezzel sincs semmi gond: hiszek a kiválasztódásban.

Ögél 2009.03.26. 10:17:30

Szia Csaba!

Én is így gondolom, nem hiszem, hogy sértő lehet, ami igaz.
Saját példámból indulok ki.
Próbáltam szerkeszteni egy honlapot, és én is az első oldalon, a" bemutatkozunk" oldalon nem a fontos dolgokat írtam meg...és azt látom, hogy a látogatottság így alakult:
Első oldalt sokan látogatták...a többit pedig senki...vagy nagyon kevés látogató nézte meg!
Hát így van ez.

szpsz 2009.03.26. 11:58:50

Hello! A malacröfögtetésen jót röhögtem, de azért lenne észrevételem.
Szerintem nem baj és engemet nem zavar az, hogyha a weblapon ott van, pl mikor házterveket nézek, hogy: "Tevékenységünk házak tervezése, készházak generálkivitelezése".
Ugyanis visszaüthet, hogyha "ajtóstól rontunk a vevő szájába". Mert ha mindjárt az első mondat az, hogy "Vásároljon Ön is vérhaskonzervet" az úgy jön át, hogy "épphogy odakattintottam és már a pénzemre utazik". Szerintem. üdv

Karcsi71 · http://www.vattacukormail.extra.hu/ 2009.03.26. 12:25:36

Köszönöm Bogi!

Látom tudsz a sorok között is olvasni!
Csabának pedig azt szeretném üzenném!
Csak így tovább!

b.csaba 2009.03.26. 13:47:17

Kedves Csaba! Minden példa sántít egy kicsit valahol. Én nem akarok túl okosnak tűnni, hiszen magam is csak tanulom ezt a "szakmát". Szerintem soha nem érdemes a szavakon lovagolni! Sokkal fontosabb a tartalom és a szándék! Az ominózus véleményt író szerintem itt tévedett. DE lehet, hogy Ő attól működik jól, mert másképp gondolkodik. Én azért sem tartom sértőnek írásod, mert más az irónia és más a sértés. Végül aki saját maga pénzének ellensége az... üdv: Borbély Csaba

mr.editor 2009.03.26. 17:41:25

Szerintem nincs gond a blog stílusával.
Akinek gondja van ezzel, az lemaradt valahol a múlt században, és valószínűleg egy ócska, elavult honlapja van. Ha nem veszi fel a jelenlegi ritmust, akkor azt fogja észrevenni hogy a vevői is el fognak tűnni szépen lassan. Ébresztő!!!!!!!!!!!

balazsisandor · http://bakasztorik.blog.hu 2009.03.26. 21:20:57

Minden hírlevél végén van egy link, amivel le lehet íratkozni. Ennyi.
Ha nem tetszik, katt.
Mostanában egy hírlevélről íratkoztam le, anélkül, hogy "kikértem volna magamnak".
Vagyis, amikor "elkezdődött a válság".
A nagytudású, vérprofin ecsetelte, na most lehet, és kell megszabadulni könnyen az alkalmazottaktól. Nekem más elképzelésem volt, így katt.

Gizuska 2009.03.26. 22:33:03

Kedves Csaba!
Számomra inkább meghökkentő volt a "Nooormális" cím. Ismerem ezt a kifejezést, és kedvelem a humoros kifejezéseket is.Mivel nem vagyunk egyformák, ezért érthető, hogy van akinek ez a kifejezés sértő lehet. Szíve-joga mindenkinek.
Engem a tartalom érdekelt inkább.Köszönöm a hasznos tanácsokat,kezdőként sokat segítenek.

plebanos · http://latogatok.hu 2009.03.27. 08:15:13

Csaba!

Nem tudom, sírjak, vagy nevessek?
Nem ismerem a kifejezést. Meg akartam nézni a link segítségével. 404-es hiba!
Szeretnék egy jó honlapot. Ha felkérem önt, 403-as, or 404-es hibakóddal jelentkezik számlakiegyenlítés után?
Nem baj, ha moderálod, vagy nem lesz publikus, az a lényeg, hogy olvasd el!
plebanos

S.Attila · http://olvasoterem.com 2009.03.27. 10:04:15

én értettem a humort a címből, és egyetértek azzal, hogy akinek nem inge, ne vegye magára. én sem vagyok besenyő-fan, nem köt le a humoruk, nem találom humorosnak, de értettem a címből a szándékot: Csaba viccesre fogta. és ez rendben is van. a post tartalmával meg abszolút egyetértek, habár vannak esetek és esetek, valóban elképzelhető egyes weboldalak esetében, hogy jobb, ha a bemutatkozással kezdenek. elsősorban tényleg olyan cégek esetében tudom elképzelni, ahol a weboldal elsősorban nem a vásárlónak szól.

Attila

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2009.03.27. 14:41:01

@plebanos: Gondolom a youtube videó linkje volt a hibás. Az valóban az én bűnöm mert rosszul írtam bele a levélbe. Itt van mégegyszer a link:

www.youtube.com/watch?v=uqh_kWyj_iM

drnéni · http://www.szupertiszta.hu 2009.03.28. 05:38:11

Függetlenül attól, hogy van olyan nap, amikor 3 alkalommal is kijön Csaba hírlevele, szívesen olvasom őket. Van benne humor, és persze tartalma is, ha valaki tud a sorok között olvasni.
A főoldalról: szerintem jó az, ha a főoldalon valahol megtalálhatóak a cégadatok, mert vannak, akik ennek néznek utána először, főleg, ha nagyobb értékű befektetésről lesz szó, vagy valamilyen okból bizalmi kapcsolat kiépítése szükséges.
Legjobb egyébként, ha több főoldallal rendelkezünk és teszteljük őket, melyiknek nagyobb a látogató megtartó ereje.
süti beállítások módosítása