HTML

.

Hátszél azoknak az shp-s ügyfeleknek, akik hajlandóak felhúzni a vitorlát...

Utolsó kommentek

Linkblog

Milyen hátszelet fújjak? Miről olvasna szívesen?

2008.06.17. 15:13 :: Csatlós Csaba

Bár van rengeteg téma, amit hasznosnak tartok és fogok is írni róla, de mindenekelőtt az érdekelne, hogy Ön, kedves blog olvasó mit szeretne itt olvasni?

Milyen témákat válasszak?

Mi az, ami érdekli, de nem talál róla sehol használható infót?

Mi az, amivel úgy érzi, hogy hatékonyabbá tudná tenni a honlapját, de nincs elég információja?

Kérem, írja meg itt a hozzászólások között, ami leginkább foglalkoztatja és arról fogok írni, amire a legtöbben kíváncsiak.

59 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shphatszel.blog.hu/api/trackback/id/tr41525561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ll károly 2008.06.17. 16:24:22

Üdvözlöm Csaba!

Élek a lehetőséggel. Egy téma, ami a hátérben van.

Partnerprogramok (több szintűek)felépítése működtetése.
adatbázisa skripjei stb.
Meddig lehet automata hol kell kézi bavatkozás.

Vagy is, mi kell hozzá hogy felelőségel vállalható legyen?

Lacci 2008.06.17. 17:36:51

Helló!

Egy ideje van honlapom.
A színvonal rendben van, de sajnos már Nekem -legalábbis-túl drága. Muszáj megszűntetnem és átúszni egy ingyenes oldalra. Ilyen a világ...

Sok sikert a továbbiakban,

Horváth László

Rácz Tibor · http://kispluto.shp.hu 2008.06.17. 18:57:31

Heló Csaba!

Az lenne a kérdésem, hogy elindítottam a hírlevél "inváziót" a becsepergő és fel iratkozó látogatóknak. Hogyan tudom őket rávenni a vásárlásra? Mit írjak a hírlevélbe? Ingyen ajánlom az Információkat. Ha megtekintenéd a honlapom (ami persze még nincs kész) megköszönném a tanácsaidat.
Köszönöm.

Mónika 2008.06.17. 20:57:40

Kinek, és mikor éri meg az ingyenes honlapok használata helyett fizetős, saját domainneves, bérelt tárhelyes honalapot készíteni/ készíttetni?
Ha valaki úgy dönt, hogy tárhelyet bérel, inkább saját maga fogjon bele a honlap készítésébe, vagy szánjon pénzt arra, hogy profik készítsék el?

Gyuriczáné Sári diana 2008.06.17. 21:06:46

Engem a honlapok optimális tagolása érdekel. Vagyis, ha egy oldalra zúdítok mindent, nem olvassák végig, ha van ötven kétsoros oldalam elunják a kattingatást. Mi az az információ és szövegmennyiség, ami egy oldalon együtt megjelenjen (külön információmennyiség és külön szövegmennyiség). Mennyire érdemes képeket rakni elterelik vagy felkeltik az olvasó figyelmét?

milliomosinasnok · http://milliomoinasnok.shp.hu 2008.06.17. 21:24:02

Sziasztok!

Az előttem felmerült kérdések mindeggyike érdekel engem is. Ha mégis egyet kell kiválasztanom, akkor a partnerprogramok működtetése, beillesztése lenne. Nem bánnám, ha ugyanolyam részletes, pontos videó tájékoztatna, hogy mit, hova, hogyan illesszek be. Az a gond a "gurukkal", hogy figyelmen kívül hagyják, hogy mindig vannak olyanok, akik éppen most tanulják az internet marketinget. Nekik viszont nem annyira evindensek a dolgok.

A 1/2 órás személyes konzultációt mikor lehet igénybe venni?
Segítségedet köszönöm!

Eszter Erdélyből · http://mlm.xpenz.hu 2008.06.17. 21:30:25

Szép, elegáns, ingyenesen elkészíthető popup ablakot szeretnék. Van egy szoftverem hozzá, de valahogy mégsem az igazi. Ha vannak ötleteid örülnék neki.

Pelejtei Prihoda András · http://ongyogyitolap.shp.hu/hpc/web.php?a=ongyogyitolap 2008.06.17. 21:35:27

Kedves Csaba,
engem az érdekelne, hogyan lehet filmet feltölteni az shp felületre.
Természetesen hanggal együtt, illetve hogyan lehet ilyen filmeket szerkeszteni vágni, stb.

Köszönettel
András

Eszter Erdélyből · http://romania.szuzpiac.hu 2008.06.17. 21:44:31

Eszembe jutott még egy kérdés: hogyan lehet megoldani azt, hogy csak azokt tudják olvasni a blogot akik feliratkoztak rá? Na és, hogy van-e ennek értelme?

Nagy János · http://www.vizlagyito.com 2008.06.17. 22:35:06

Nagyon jó kérdések merültek fel.
Szinte mindegyik érdekelne engem is.
Üdv mindenkinek

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.06.18. 02:46:04

Köszönöm a hozzászólásokat. Ez nagy segítség a jövőbeni írásaimhoz.

atomjani · http://facebook.com/atomjani 2008.06.18. 06:04:14

Ezek többsége engem is érdekelnének. A partnerprogrammal kapcsolatban annyi, hogy az is érdekelne, hogy milyet és hol lehet és érdemes megrendelni.
A filmkészítésről meg annyit, hogy milyen programmal lehet megoldani videók összerakását. Olyan videóra gondolok, ahol vannak a videók és időnként olyan úszó szöveg bukkana elő, mint pl "Ezt mindenképp látnod kell"(fehér szöveg úszna a fekete hátérben) és zene beillesztése. De avi vagy mpg videórészletek is beilleszthető lenne. Egy ilyen videó elkészítéséhez szükséges programok érdekelnének, illetve egy rövid ismertetése.

Klein Erzsébet · http://www.yessplus.hu/index.php?ajanlo=H-11068 2008.06.18. 06:41:28

Eztaz oldalt szeretném be illeszteni de nem tudom és egy kicsit átt formálni .
SEGITSÉGET kérnék.

Kassai Csilla · http://www.5rol6ra.hu 2008.06.18. 07:58:35

Kedves Csaba!

Gratulálok a blog nevéhez! szenzáicós! idevonzott engem!

Csilla :)

Üzletem 2008.06.18. 09:21:48

Kedves Csaba!
Van egy oldalam, amin napi több száz látogató fordul meg. Feltettem rá egy partnerlinket, ami nemzetközi méretű, de annak ellenére, hogy a nyitóoldalam legjobb helyére illesztettem, fél év alatt a statisztikája szerint kb. annyi eredményt ért el, mint a ma leg népszerűbb kis párt népszerűségi mutatója. Ma már nincs az oldalamon, de félek újabb affiliate próbálkozással, mert nem ez az első csalódásom.
Általában ez a helyzet, vagy a napi 4-500 látogató kevés?

Szigeti Ami · http://www.foltosdolgok.hu 2008.06.18. 12:13:50

Szia Csaba!

Engem most leginkább a hírlevelekkel kapcsolatos dolgok érdekelnek. Jó lenne, ha lenne egy részletekbemenő anyag ezzel kapcsolatban, a technikai részletektől a marketing kérdésekig.

Polgár Zsolt · http://www.ecatalog.hu 2008.06.18. 12:13:59

Kedves Csaba!

Amiről szívesen olvasnék többet a látogatottság növelése, stratégiai partnerség, valamint egy-egy új termék előtti hatékony piackutatási módszerek, eszközök a neten.

Evi 2008.06.18. 12:19:49

Sziasztok!
Nem tudom, memnnyire illik egy ilyen blogban bármit néven nevezni - bár nekem lassan már családiasnak tűnik itt a hangulat -ezért inkább emailben szívesen elmondom mindenkinek , akit érdekel: van egy nagyon jó tárhely, ahonnét egyszerűen bármilyen honlapba illeszthető videó és nagyon jó minőségben adja vissza a felvételeket. + nem tölthető le gépre, valamint beállítható úgy, ha akarod, hogy még tovább küldeni sem lehet. Ez annak jó, aki pl. saját "szellemi alkotását" nem szeretné máshol viszontlátni vagy fizetős anyag részeként ad videón mondjuk oktatást és nem örülne, ha ingyen sokszorosítják. Evi
babayaga@vipmail.hu

Evi 2008.06.18. 12:37:03

Amikről szívesen olvasnék: vírusmarketing - azaz mitől ajánlják pont az én honlapomat egymásnak az emberek, mitől lehet annyira érdekes, hogy akinek nem kell a termékem pont most, az is érdekesnek találja?(a profi szakmai részen túl)? Stílus, dizájn, kapcsolódó anyagok? Fontos-e az értelmes vagy jól megjegyezhető domain név?
Hogyan győződhet meg egy vevő, hogy egy létező vállalkozás létező termékét, szolgálatatását kapja internetes befizetéésrt?
Milyen egy jól megfogalmazott és jogilag helytálló internetes üzletszabályzat vagy feltétel rendszer? Kell-e jogász ezeknek az összállításához?
Mennyire olvassák végig az emberek ezeket, mielőtt megnyomják 'Elfogadom"gombot?
Mi az ilyen jellegű félreértések, reklamációk aránya, jellege, esetleg szándékos átverések?

Bééta 2008.06.18. 17:12:40

Hú Csaba jól bevállaltad Te ezt a blogot.
Van itt kérdés bőven + a Hotel remélhetőleg.
Én azt kérdezem, hogy a hatos kategóriából választottam a leendő honlapnak megjelenést, amire azt írod, hogy webáruházhoz nem alkalmas.
Én hozzá tudtam csatolni. Nem fog működni?

Evi 2008.06.18. 21:28:27

Csaba, nem lehetne megfordítani a kommentek sorrendjét, hogy ne kelljen mindig végigtekereni az összeset?

Ifj. Bekker Péter · http://www.mlmuzletek.hu 2008.06.19. 00:15:35

Sziasztok !

Engemm az érdekelne,hogy mit írjak még a weboldalamra és,hogy miről írjak a hírlevél olvasoimnak,hogy ne a kukában vagy a spam szüröben végezzem.
Illetve még érdekelne,hogy milyen szövegü hirdetéseket írjak,hogy megnőveljem a hírlevél feliratkozok számát ill.,hogy eltudjak nekik adni.
Bocsánat,értékesíteni.:-)))

Minden megoldásra nyitott vagyok,ami közelebb visz ezen céljaim megvalósításához. :-))

Evi 2008.06.19. 14:47:51

Csabi, már megint én...
Szeretnék minél többet tudni digitális tartalmak internetes forgalmazásáról. Elektronikus fizetés, ennek visszaigazolása, termék elküldése mennyire automatizálható, számla kiállítása, garanciák, jogi problémák -minden, amit erről tudni lehet.
Gyakorlatilag mondjuk semmit nem tudok róla, de nagyon érdekelne. Köszi Evi

Gabi · http://www.invisibleprotection.hu 2008.06.20. 08:38:01

Kedves Csaba!

Annyi, mások számára is hasznosítható infó van az agyamban, s szeretném kiírni magamból, s ebook formájában közzé tenni. A kérdésem az, hogyan tudom automatizálni a folyamatokat? Ha pl. feliratkozik valaki, kapjon egy automatikus válaszlevelet, ha ajánlja az oldalt öt ismerősének, automatikusan megkapja a díjmentes ebookot, stb. Hogyan tudom ezt kialakítani?
Hálás köszönet!
Üdv,
Gabi

Biró Zuzsa · http://perzsa 2008.06.20. 11:31:46

Kedves Csaba a profilommal és a bloggal van gond hiába szépítem és töltök fel rengeteg idézetet nem sikerül elöbre kerülnöm,az oldalamat állandóan változtatom az sem sikerül jól mert kevesen szavaznak rám.Köszönettel várom válaszát,BIRÓ ZSUZSA

Bééta · http://www.afajdalomcsillapito.shp.hu 2008.06.20. 18:55:26

Szerintem Csaba mostanában (remélem) nem fog nagyon ránkérni.
Addig adok nektek házit:
légyszi kritizáljátok meg az oldalamat.
Kösz.

fenyterapia · http://faberlic.co.hu/activelight 2008.06.21. 15:34:13

Szia Csaba :)

Még csak most néztem meg a blogot, tetszik :)

És még egyszer gratula a villához, büszke vagyok rád :)

Evi 2008.06.21. 21:28:32

Bééta - ha komolyan gondoltad a kritizálást:
a honlapodról hiányolok néhány felhasználói hozzászólást - ne csak te dícsérd a termékedet. Nekem eléggé azt szuggerálja, hogy nagyon el akarsz adni nekem egy ilyen holmit. Ne akard eladni nekem - érd el, hogy venni akarjak. Tedd lehetővé, hogy érdeklődhessek róla olyanoktól, akik már használják. Egy kis fórum vagy vendégkönyv jó lenne erre.
Amúgy ez a személyes tapasztalat típusú bevezetés a garancia vállalással együtt jól hat.
Kinézetre kicsit olyan az oldalad, mintha egyszerű fehér szórólapot olvasnék. Nem kell agyoncsicsázni, de egy kis életet még vihetnél bele.
Írhatnál arról, hogy mitől hat, milyen elven működik; használhatom-e kicsi gyereknek vagy akár a kutyámnak. Pár szót arról, hogy mire nem használható, milyen jellegű fájdalmakat nem képes enyhíteni.
(Van benne pár betű elírás, azokat is nézd át - nem szándékom cikizni vagy megbántani, de ebben egy kicsit mániás vagyok.)
Egyszerű honlap látogatóként ennyi jött most le nekem. Majd ha egyszer elkészül a honlapom, én is fogok kérni tőletek véleményeket.
Akár csinálhatnánk is ennek egy külön fórumot, ha másokat is érdekel. Csak nem tudom, hogyan kell.... Evi

Bééta · http://www.afajdalomcsillapito.shp.hu 2008.06.21. 21:39:22

Kösz Evi !

Szerintem is kéne egy ilyen öntesztelő fórum.

Evi 2008.06.23. 08:14:30

Szerintem Csabának tényleg nem lesz ideje, másrészt pedig ennek a blognak nem lehet feladata a személyre szabott tanácsadás. Tényleg jó lenne csinálni magunknak egy "webkritikus" fórumot.
Nem fikázást, nem sértegetéseket írni - építő jellegű kritikával segíteni egymást.
Aki kéri, hogy mondjunk véleményt az oldaláról, azt tényleg segítő szándékkal megkritizáljuk. Csaba meg akkor szólna bele, ha nagyon kell.Máshogy látjuk mi, mint a profik -én pl. sokszor olyan alapvető dolgokkal nem vagyok tisztában, amit egy profi nem is gondolna, hogy probléma lehet - így nem érti a kérdésemet sem.
Csaba mit gondolsz?

Gabi · http://www.invisibleprotection.hu 2008.06.23. 08:32:19

Sziasztok!

Akkor én szeretnélek is kérni Benneteket, hogy építő jellegű kritikákkal lássatok el. :)

Köszönöm.

Üdv,

Gabi

Bééta · http://www.afajdalomcsillapito.shp.hu 2008.06.23. 10:33:55

Szia Gabi!

Én nem tűnök a célcsoportodnak, de azé' hozzászólok: sztem kéne kérni a Csabáéktól egyedi logót és ha leveszed az "és szolgáltató" szöveget, akkor talán helyére kerül a kezdő I "iniciálé".
Valamint szerintem sok a menűpont.
Pl. van ott valami bárorságtréning, az önmagában megér egy külön weboldalt.
Szóval hirtelen soknak tűnik az olvasni való rajta.

Bééta · http://www.afajdalomcsillapito.shp.hu 2008.06.23. 12:44:07

Javítás:
Természetesen nem egyedi logóra, hanem fejlécre gondoltam.

Kónya István · http://www.kornyezetbaratfestek.shp.hu 2008.06.23. 14:22:31

Sziasztok

A Gabi lapjára beugrottam kicsit. Jó ötlet ez a "nézd meg az oldalam" téma.

Enyémet is megnézitek?

Szerintem a fejléc alsó szövege jobb lenne felülre. Gondolom a kutyát se érdekli, hogy ki ez a Kft.

Viszont azt amit csinálsz, már sokkal többeket. Úgy látom a honlapod, hogy rengeteg a menű.

A főoldal szövege egy kicsit nyakkendősnek tűnik. Szoktál néha sortban is lenni? Vedd egy kicsit lazábbra szerintem :(

Egyenlőre ennyi, bár én nem vagyok szakértő.

Üdv: István

Bééta · http://www.afajdalomcsillapito.shp.hu 2008.06.23. 18:52:01

Szevasz István !

Három észrevétel:

a fölugró ablak túl hosszú, félő, hogy el se kezdik elolvasni

a főoldal úgy van beállítva, hogy külön ablakban nyílik, (tehát ha vissza akarok menni rá)

én vaksi vagyok, nekem kicsik a betűk

ennyi hirtelen

Evi 2008.06.23. 21:39:48

Szia István!
Béétával egyetértek abban, hogy túl hosszú a felugró ablak. Abból elég lenne annyi, amitől úgy érzem, hogy tovább kell néznem az oldalt.
Sőt, nekem az egész első oldal túl hosszú. Tagoltabban kellene feltenni az infókat - én személy szerint megőrülök attól, hogy tekeremtekremtekerem lefelé és még mindig nincs vége.
A hozzászólásokat, véleményeket pl.teljesen külön lapra tenném.

Evi 2008.06.23. 21:44:35

Gabi!
Sok és hasznos info van az oldaladon.
Egy kicsit talán csoportosítani kellene őket. Nem muszáj minden témának külön linkből nyíló külön oldal. Evi

Evi 2008.06.23. 21:56:23

Tudom, elég már belőlem....
de azt gondolom, hogy ha csinálnánk egy külön webkritika oldalt, ott meg lehetne úgy oldani, hogy a véleményt kérők oldalának a linkjeit soronként egymás alá tennénk és mindenkihez tartozhatna egy saját lap - mármint amire kifejezetten a neki szóló üzenetek mennének.
Könnyebb lenne eligazodni rajta a véleményt nyilvánítóknak és az oldal tulajdonosoknak is.
Semmiképpen sem szeretném megkerülni Csabát ebben a dologban - ha felajánl nekünk az shp-n egy ilyen lehetőséget, akkor nagyon gyorsan el is készülhetne a fórum.
Másik lehetőségként felajánlom én a tárhelyem egy részét, ami ugyan nem shp-s, ellenben eléggé kihasználatlan. Akkor viszont találjunk ki egy domaint és azt regisztráltatom is.
Egy fórum technikai megoldásáról viszont fogalmam sincs.

István · http://www.kornyezetbaratfestek.shp.hu 2008.06.24. 11:29:50

Szervusztok!

Köszönöm a lányoknak az egészséges kritikát. Szerintem sokunkkal az a gond, hogy információ túltengésben szenvedünk. Ami persze nagyon jó, ha profi vagy a szakmádban, csak az nem, ha egyszerre mindent el akarsz mondani. Át is írtam gyorsan mindent és bevontam az Anyukámat a tesztelésbe. Ő kicsit lassabban olvas, mint mi a monitorról, hiszen nincs hozzászokva. 20mp alatt végzett. Az jó szerintetek? Vagy kihagytam egy csomó dolgot...:) Tiszta káosz. Ez a blog nagyon jó egymás ötleteiből is sokat tanulhatunk. Persze azért a Csaba az ész! Hajrá Csaba! Evi ez a webkritika tetszik, főleg hogy elfogulatlan, tehát építő jellegű.

Rácz Lívia · http://www.vallalkozzokosan.shp.hu 2008.06.24. 15:21:25

Üdv!
Engem jelen pillanatban a következő kérdések foglalkoztatnak:
1.Hogyan tegyem automatikussá a hírlevél-szolgáltatást?
".Hogyan lehet azt kivitelezni,hogy a különböző időben beregisztrált olvasóimnak ne kelljen mindig újból elküldeni azt is,amit már olvastak,hanem csak azoknak küldjek el 1-1- levelet,akiknek akarom?
3.Hogyan tudom számontartani,hogy melyik olvasómnak mit küldtem már el és mit nem?

Ezekkel kapcsolatosan érdekel minen infó.
Köszönöm!

István · http://www.kornyezetbaratfestek.shp.hu 2008.06.24. 15:38:32

Szia Lívia!

Én is sokáig agyaltam ezen, ahelyett hogy megkérdeztem volna a Csabát. Kifecsegem a háta mögött. Jó? www.shp/autoresponder

Szerintem pont ezt keresed. Csak el ne mond hogy tőlem tudod!

Sok sikert!

Bééta · http://www.afajdalomcsillapito.shp.hu 2008.06.24. 19:46:19

István !

Azt vettem észre, hogy az emberek nagyon sokszor beírják az OK keresőbe (az Origo keresője, amit Google hajt), hogy "festek" így hibásan (vagy esetleg első szám első személy), mindenesetre én fölvinném a helyedben a kulcsszavak közé.

István · http://www.kornyezetbaratfestek.shp.hu 2008.06.24. 21:29:12

Köszi Bééta

Minden hasznos gondolatot örömmel fogadok, hiszen éppen optimalizálunk. Persze nem én, de az ötlet hasznos.

Én is segítenék Neked...:)

Minden ternékre egy év műszaki garanciát vállalunk.

Javítsd ki a szöveget, úgy komolyabb a dolog.

Már csak az a kérdés motoszkál bennem, hogy: akkor mi az ami hat? És mire? Sajnos nem értem.

Gabi · http://www.invisibleprotection.hu 2008.06.25. 08:18:31

Sziasztok!

Köszönöm a sok hasznos észrevételt.
Azt tudom, hogy túl nagy a menü, de hogy őszinte legyek, fogalmam sincs, hogy tudok fő- és almenüket készíteni. Lehet, hogy azóta már ez is közkinccsé lett téve, csak én nem néztem utána, ha valaki tudja, ossza meg velem. Köszi. :)
Egyedi fejlécet készítettek Csabáék, de hogy őszinte legyek, a kettőt összehasonlítva, a sablon jobban tetszett, ezért maradtunk annál.

István, megnéztem a honlapod. Nekem tetszett, bár én kicsit több infót szeretnék, mielőtt rendelek. Lehet, hogy ez csak az én mániám (lásd. túl sok infó a honlapomon), de én már csak ilyen vagyok. Én jövőre szeretném kifesteni a lakást, ezért ilyen szemmel is olvastam a honlapod, és bár kecsegtető, de nem győztél meg, miért fizessek többet a festékért. Hál'Istennek nekem nincsenek ilyen problémáim (2 éves a lakás), de amiket egy-egy szóval említettél, tetszett. Pl. baktériummentes, környezetbarát, mosható falfelület, stb. Ezeket szerintem ne csak egy-egy szó erejéig írd le, hanem fejtsd ki jobban, hogy engem is meggyőzzél, aki csak simán tisztasági festést akar, de ha lehet, akkor: környezetbarát módon, kisgyermekek számára is megfelelő közeget teremtve. Erre például kitérhetnél. A családosokra. Annyi sajnos az allergiás kisgyerek (és felnőtt is), nem tudom pl. az allergiára tudsz-e valami előnyt mondani. pl. porallergia - nem tapad meg a falon, fogalmam sincs, mit lehetne mondani, csak agyalok.
Szerintem rakjál fel képeket a termékekről is. Én pl. nem teljesen értem, hogy melyik micsoda és ha én festeni akarok, akkor melyiket kell megvennem. Írd le a felhasználás lépéseit. Több variációt is készíts: mi van ha vizes, mi van ha penészes, stb. a fal. Mit kell tenni. - Egyúttal mondhatnál nekem valamit arra is, hogy mit kezdjek a repedésekkel - különösen azokkal, amelyek a gipszkarton fal mindkét oldalán jelentkeztek, azonos helyen (ergo a teljes falhosszon ott kettétört a gipszkarton)... Nekem spec ez okozza a legnagyobb gondot - erre jó-e a terméked, mivel kell kiegészíteni? Szerintem részletesebben vess fel problémákat, s írd le a megoldási lehetőségeit is. Lehet fórum is a honlapodon, ahol egyfajta szakértőként jelennél meg, s igyekeznél az enyémhez hasonló kérdésekre válaszolni. Szerintem sokkal nagyobb látogatottságod lenne, mert sok ember kényszerül S.K. elvégezni ezeket a munkákat. Így elkötelezetté tennéd magadhoz, s mindjárt nem a vegyél meg tőlem mindent hatást keltené a honlapod. Jó, de még nem vásárolnék. A kiskerár feltüntetés engem arra késztet, hogy nézzek szét máshol is, mert lehet, hogy találok olcsóbban is. Inkább úgy írd ki, hogy nagykerek jelentkezését is várod és ebből mindenki érteni fogja. Igyekeztem most marketig végzettségemet használva is tanácsokat adni Neked, remélem, fogod tudni kamatoztatni. :)
Üdv,

Gabi

István · http://www.kornyezetbaratfestek.shp.hu 2008.06.25. 09:09:38

Köszi Gabi!

Nos az a helyzet, hogy ez a sokadik féle szöveg a honlapon. Ez most szándékosan csak egy dologra koncentrál: iratkozz fel a hírlevélre!

Ha Te is feiratkozol, meglátod kellő infóval látlak el és nem fogsz csalódni.

Olyan kérdésekre is választ kapsz, amik eszedbe sem jutnának.

Első nekifutásra gióhéjban írtam úgy 100 oldalt, aztán néztem a látogatottságot, kicsit tesztelve saját írásaimat.

Sajnos arra vonatkozó mérésekről nem tudok, hogy ki mennyi időt töltött honlapomon, de szinte csak a főoldal "fogyott".

Kisker árra nincsen szükség, mert csak én forgalmazom :)

A teljes átalakítás hamarosan kezdődik profik segítségével.

Eddig ez csak az én bugyuta "szellemi" termékem.

A marketingből én azt tanultam, hogy az infót csepegtetni kell.

Tehát összefoglalva: akit érdekel a téma, az feliratkozik, akit nem az úgyis elmegy. Gondolom én...

Most jól megvédtem magam ugye?

Amit a kisgyerekes dolgokról írtál, az zseniális. Igazad van. Az hogy én tudom, valószínűleg kevés. Megfogadom tanácsod és rögtön korrigálok.

Köszönöm észrevételeidet és további szép napot!

Csabi · http://www.speedit.hu 2008.06.25. 11:09:30

István!

Ránéztem én is a honlapodra. Ha (Csatlós) Csaba tanácsait megfogadod, máris sokkal jobb lesz a honlapod. Az enyém is jelentős átdolgozás alatt áll. Hamarosan indul az új.

Egyetértek az előttem szólókkal. Főleg a pozicionálásban. Környezetbarát festék már rengeteg van. Mitől egyedi a te festéked? Miben jobb, mint a többi? Miben a legjobb? Ez a tulajdonság kik számára megoldás? Ők hogyan és hol keresnek megoldás(oka)t a problémájukra?

Ha több célcsoportod van, érdemes több domain-t lefoglalni célcsoportok szerint. Mindegyiknek saját "tölcséroldalt" készíteni, ami hozzájuk szólva vezet el a termékedhez.

Ami nekem még eszembe jutott:
Tegyél fel kérdéseket a látogatóknak. Pl. Önnek is van vizesedő fala?
Ha magára ismer, tovább fog olvasni.

Irj a lehetséges megoldásokról. A termékedről itt még semmit.
Készíts egy tanulmányt, vagy egy összeállítást a problémák lehetséges megoldásaira, de ezt csak a feliratkozóknak küldd el. Mégjobb ha nem küldöd, nehogy a spam szűrőben végezze, hanem egy letöltést engedélyezel.

A feliratkozáshoz készíts egy popup-ot!
Az SHP-ban ez működik, úgy tudom.

Minél többet beszélj a leendő vásárlódról. Az ő problémájáról és a megoldásról, ami az Ő számára megoldás.

Minimalizáld az ÉN szót és minél többet használd az ÖN-t.

A menüket minimalizáld, és tedd alulra, hogy csak az kattintson rá aki végigolvasta, mert az érdeklődik a megoldásod iránt.

Asszem most ennyi jutott eszembe.

Üdv,

Csabi

István · http://www.kornyezetbaratfestek.shp.hu 2008.06.25. 20:53:07

Szervusz Caba!


Bár teniszpárti vagyok, de máris beleszerettem tollasba. Nagyon jó a honlapod. Tényleg tetszik.

Az érdekessége a dolognak, vagy páhuzama, hogy első variációm nekem is hasonló volt.

Na nem ennyire profi.

Aztán jött egy lebilincselő info a 30mp-ről és lerövidítettem. aztán mégjobban.

Na mindegy ez most a hírlevélre van hegyezve és tesztelem.

Visszatérve véleményedre:

"Mitől egyedi a te festéked? Miben jobb, mint a többi? Miben a legjobb? Ez a tulajdonság kik számára megoldás? Ők hogyan és hol keresnek megoldás(oka)t a problémájukra?"

Igen. Pont ezeket vágtam ki, mert úgy gondoltam, hogy elúnják az életüket olvasás közben a látogatók.


"popup"

A gyerekem jut eszembe, mikor kíváncsi kérdésére választ várt.

- Jó-jó apa, értem én, hogy gőzgép. De mi hajtja?

No ez a terület még egy kicsit homályos, de majd fényesedek. Az ötlet nagyon jó, csak nem tudom a hogyant. Egyenlőre.

Zseniális ötletedet külön megköszönöm.

A gyerekek + egészség ez nagyon jó terület.

A környezetbarát témába nem mennék bele, mert hosszú.

Csak annyit összehasonlítás képpen, hogy az EU-ban egy műanyag játék is lehet környezetbarát.

Hát akkor hogyne lehetne a petrolkémiai iparág, - akár összes terméke az. (100.000 féle festék Európában)

Ha akarják, holnaptól mind az összes környezetbarát. Papíron.

Nem szeretnék újjat húzni a vegyészekkel, mert nagyon sokan vannak és megesznek egy falatra.

Ezért az írásokkal óvatosan kell bánnom.

Egyenlőre ennyi, mert megy a meccs!

Köszönet és üdvözlet Neked

István

István · http://www.kornyezetbaratfestek.shp.hu 2008.06.26. 06:59:29

Csabi!

Bocsánat, de tegnap elítam neved nagy kapkodásomban :)

Csabi · http://www.speedit.hu 2008.06.26. 10:45:18

Szia István!

Mi az a 30mp?


Csabi

István · http://www.kornyezetbaratfestek.shp.hu 2008.06.26. 14:56:38

Szervusz Csabi!

Hát a egyesek szerint, az a max. amit eltölt az egyébként csak "úgy" böngésző. Mások szrint még kevesebb...

Ha félreérthető mondjuk egy linked, akkor még annyit se.

Igazából nem tudom, hogy melyik a hatásosabb. A rétestészta, vagy "ez a téma, ha érdekel iratkozz fel".

István

Csabi · http://www.speedit.hu 2008.06.26. 15:35:16

Szia István!

Én úgy tudom, és úgy is tapasztalom magamon, hogy 3-10 mp van arra, hogy megfogd a látogatót. Ha ez alatt az idő alatt nem talál semmi számára érdekeset, akkor tovább áll. De ha ez alatt az idő alatt felkelted a figyelmét, akár egy fél órát is elolvasgat, és a végén feliratkozik.
Tudom, mert én is így szoktam. :)

A 30mp a rádió és a tv reklámokban igaz, mert ott az ennél hosszabb már unalmas. Nézd/hallgasd ilyen szemmel a reklámokat. Én már rászoktam:)

Az interneten szerintem nem szabad infó nélkül hagyni a látogatót. Ha érdemi infók nélkül hagyod, tovább áll, és nem fog feliratkozni sem.

Nálunk szépen és rendszeresen jönnek a megrendelések, de én ennél elégedetlen vagyok még, ettől többet szeretnék :)
Ezért is dolgozom most át a honlapunkat.

Ha valamit ajánlhatok: www.meggyozes.com. Én megvettem az anyagot (Csaba ajánlására, a jutalákot ő kapja érte:)) és valóban szenzációs. Nem kevés feladatot és ötletet találtam benne a szövegezéshez és a weblapunkhoz is.


Üdv,

Csabi

Gabi · http://www.hiteltanacsadas.shp.hu 2008.06.27. 01:21:26

Sok hasznos infó van itt napról-napra.Az igazság az, hogy indítok egy új lapot is ami nem shp-s ugyan de a meglévő marad, mert szeretem ezt a szerkesztőt.A lényeg , felvetődött egy fórum lehetőség, én találtam egyet és létre is hoztam shp-ok számára is egy témát, mert a többi csak a lap indulásával kötöm egybe.www.hapenzugyek.forumx.hu. A hely adott várok szeretettel mindenkit akit érdekel.

Volt egy másik igény az egymás honlapkritikáira, nagyon jó és hasznos is, én egy elérhetőséggel járulok hozzá, mivel több szem többet lát.Míg nem volt a blog, addig én itt méretetettem meg magam és korántsincs kész, de innen kaptam az ötletet az új lapomhoz, ajánlom mindenkinek: honlapkritika.blog.hu/, ajánlom hogy rendszeres vendég legyél és nézz körül az arhívumban is érdemes. ( A blog gazdáját ismerem, de mielőtt félreértés történne, semmi érdekem nem fűződik hozzá, ez tényleg extra-ingyen reklám )Nekem nagyon sokat segített amikor nem volt kitől kérdezni.

István · http://www.kornyezetbaratfestek.shp.hu 2008.06.29. 07:24:32

Szervusz Csabi!

Öröm olvasni soraidat. Mindig tanulok Tőled valamit. Hamarosan jövök, csak most egy kis háttérmunka:)

Üdv. mindenkinek!

István

laci 2008.06.29. 20:30:09

Kedves Csaba!

Ha van mód és lehetőség én szívesen olvasnék olyan írásokat ami kifejezetten művészi alkotások értékesítésével kapcsolatos.
Köszönöm!

Csilla · http://www.sciennetclub.shp.hu 2008.07.04. 19:00:23

Szia Bééta,

lenne jónéhány ötletem az oldalatokkal kapcsolatban, de azt hiszem, jobb lenne első körben személyesen kommunikálni.

Ha tetszik meg lehet valósítani és akár megosztrhatjátok itt a blogon is... :-)

Az oldalatok elérhetőségén megkereslek.
Skype-on is beszélhetünk.

Az egyik shp-s oldalam:
www.sciennetclub.shp.hu

Üdv,
Csilla

Csilla · http://www.sciennetclub.shp.hu 2008.07.04. 21:45:22

Szia Bééta,

sajnos vacakol a netünk, ma alig volt szolgáltatás, most épp megint van, szóvel idemásolom azt amit eddig csak úgy első körben leírtam, ami eszembe jutott. Ha szeretnél további ötleteket, keress, a telefonszámom már meg van. :-)

Tehát:
kicsit hosszú lesz, bocsi

Fájdalomcsillapító toll
Értékesítő weboldal, tehát eladni kell a terméket, nem csupán ajánlani, vagy bemutatni.

Onnan indulnék, hogy mi is a fájdalom, és hogyan hat az életünkre, közérzetünkre, ... (képek)
tehát először a problémát "boncolgatnám". Vagyis vágyat keltenék a megoldásra, arra, hogy a látogató kíváncsi legyen, hogy ezt mi módon lehet "orvosolni".

Általános infók: a fájdalomcsillapító gyógyszerek negatív hatásai, hosszú távú alkalmazásukban.
Akár egy rövid orvosi cikket is beillesztenék, vagy röviden és a részletekhez egy új oldalra vezetném, ahonnan persze bármikor visszajöhet (visszavezető link)

MEGOLDÁS:
Bemutatnám a terméket röviden, (mi ez, mire jó, milyen előnyei vannak, pl: kicsi, kis helyen elfér, bárhová
magunkkal vihetjük, mindig kéznél van, nincs mellékhatása, ....)


... és min. 5-6 terméktapasztalatot csatolnék. (névvel és ha lehet fotóval)


Orvosi és egyéb egyészségügyi anyagokkal is kiegészíteném, pl. ellenjavallat, vagy főjavallatok.

Külföldi tapasztalatok...
Használati útmutató, tanácsok....

Kitérnék a feltatálóra, fejlesztőre, honnan indult, miért, és mi módon, ...stb.
Publikációk, tanulmányok, újságcikkek
pdf-ben klikkre nyitva


Lehetne egy GYIK is, ami részletesebb, szájbarágósabb, de a lényeg szinte minden felmerülő kérdésre adjon
választ. PL. kismamák, gyerekek használhatják-e ..., milyen tipisú fájdalmaknál a leghatékonyabb...

A webshop teljesen felesleges, főleg, hogy külön díja van, egy egyszerű (de jól szerkesztett) űrlappal simán meg lehet oldani a rendelést.


Fotók!!! Kell sok fotó, nem csak a termékről, de használat közben és egyéb olyan képek melyek betegésggel,
egészséggel, örömmel és fájdalommal kapcsolatosak. Ezek jó elhelyezése kiegészíti és megerősíti a szöveget.
Fontos, hogy a képeket, (pl. ajánló is) úgy helyezzük el, hogy azok a weboldal középvonala felé nézzenek, azaz ne kifelé, hanem az olvasóval szemben!
Ha van valameilyen videó, az is klasz lenne.


Fontosak a kiemelések, de nem szabad egész mondatokat, hanem lényeget, ami megragadja a tekintetet.

A felsorolásokat tördelni kell, hogy átláthatóbb legyen.

Nem szabad többféle betűtipust használni! És csak max. 3 féle méretet. A színekkel is óvatosan kell bánni.

Középre húzni a teljes szövegeket tilos, ill. csak akkor, ha nagyon amatőrnek akarunk látszani...
Csak olyan mondato(ka)t lehet középre húzni és kiemelni, amit valóban ki kell emelni.


Sőt, lehetne pl. 5-10 embert "toborozni" pl. a pop up-on keresztül, akik 1 hónapon keresztül tesztelhetnék a
terméket. Ennek részleteit később....

Hírlevél-feliratkoztatást csak akkor csináljunk, ha előre megírjuk a teljes anyagot, vagy legalább is
10-részből 7-et!

Ingyenes és profi hírlevélküldő is van, ami szintén előre ütemezhető, és a feliratkozó/leiratkozó ablak az
oldalba beilleszthető.

Kéne egy szlogen!!!!

Gyártó információk, garancia, ár, vagy termékgarancia,... stb.


Egyelőre ennyit :-)

Üdv,
Csilla
www.sciennetclub.shp.hu

Bééta 2008.07.08. 13:44:21

Kedves Csilla !

Köszönöm a jótanácsokat. Meg fogom fogadni őket.

Tanácsot szeretnék kérni: az shp -ben lévő WYSIWYG -ben, hogyan tudom beállítani a sorközt?
Mondjuk én a WORD -ben is megkínlódok vele.

Csilla · http://www.sciennetclub.com 2008.07.08. 18:41:09

Szia Bééta,

nagyon szívesen :-)
annak örülök, ha találsz benne használható ötletet

sajnos nem tudsz sorközt állítani, ez alap a betűméret és tipushoz alapbeállítás. vagyis itt nincs olyan hogy 1 vagy 1,5 vagy 2 -es sorköz.

Ja!!!
És egy roppant fontos dolog:
ha word-ben írod meg a szöveget, akkor NE MÁSOLD ÁT EGY AZ EGYBEN, mert azokat a betűtipusokat rögzíti, amivel a word-ben dolgoztál.
Nyiss egy új szöveges doksit (.txt) és abba másold át, és onnan a szerkesztőbe. Vagy eleve ebben írd meg a szöveget...

Vagy rögtön a szerkesztő felületben írd, de arra figyelj, hogy időnként (3-5) percenként kattints a "mentés" gombra.

De ha igazásn jót akarsz, tervezd meg milyen legyen az oldalad, aloldalak, annak nevei, tartalma, és egy egyszerű txt-ben írd meg. Bővítsd, javítsd, ...stb. és amikor kész akkor másold a szerkesztőbe. Ennek az az előnye, hogy az izzadságos munka eredményeként szó szerint pillanatok alatt látványos lesz az oldalad.
Főleg, ha a képeket is előkészíted.
...
:-)

Üdv,
Csilla

Szép estét!

Csilla · http://www.sciennetclub.com 2008.07.08. 18:42:57

Bocs az elütésekért, picit fáradt vagyok... :-)
süti beállítások módosítása