HTML

.

Hátszél azoknak az shp-s ügyfeleknek, akik hajlandóak felhúzni a vitorlát...

Utolsó kommentek

Linkblog

Digitális nagymama :-)

2008.06.10. 12:00 :: Csatlós Csaba

Ha idősebb ügyfelekkel beszélgetek az internetről, honlapkészítésről vagy csak úgy általában a számítógépekről, akkor gyakran felmerül az a probléma, hogy "Jaj, Csabikám, öreg vagyok én már ehhez. Nem értek én az ilyen csodamasinákhoz."

Vannak, akik ennyivel le is zárják és nem akarnak tanulni, mert úgy érzik, hogy ez valami bonyolult, misztikus dolog, amihez csak a kiváltságosok értenek.

De eközben mégis vannak, akik - idős koruk ellenére - nagyon gyorsan haladnak a tanulással ezen a téren.

Mi lehet a különbség?

Talán az én példám jól szemlélteti a megoldást. Én úgy gondolom, hogy azért tudok könnyen és gyorsan megtanulni ezen a területen új dolgokat, mert tisztában vagyok az alapfogalmakkal. Tudom, hogy mi mit jelent és mi mire épül.

Az elakadás oka sokszor az, hogy a terület alapvető szavaival, kifejezéseivel nem vagyunk tisztában.

Nem tudunk egy hegyre úgy felkapaszkodni, hogy a közepétől indulunk. Oda is el kell jutni valahogy. A hegy lábánál kell kezdeni és haladni felfelé. Aki megpróbál egy ugrással a hegyre vezető út közepére kerülni, annak lehet, hogy a lába bánja, de legalábbis elég valószínű, hogy visszagurul.

Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet felmászni a hegyre! Pusztán csak annyit, hogy lent kell kezdeni az alján.

Kezdje a tanulást az alapokkal és ha ezekkel már tisztában van, akkor sokkal gyorsabban fog tudni haladni a tanulással.

Ehhez én is szeretnék hozzájárulni azzal, hogy elkészítettem egy 74 szót egyszerűen leíró kis szótárt, ami az internettel és internetmarketinggel kapcsolatos leggyakoribb szavakat magyarázza el egyszerűen.

Ezt a kis szótárt az alábbi címen találja meg:

www.shp.hu/alapok

www.sph.hu

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shphatszel.blog.hu/api/trackback/id/tr100510583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Czégel Ditta · http://www.ditta.shp.hu 2008.06.12. 10:17:47

Hát igen, nekem is eszembe jut az a korszak, amikor az egeret fordítva fogtam, mert az tűnt logikusnak, hogy a "farka" hátrafelé van... Kicsit nehézkesen működött :-)

Most 56 éves vagyok és naponta több órát tanulok, mert enélkül nem lehet talpon maradni - főleg szellemileg, ami egy nagy képzavar, bocs.

Minden anyag nagy segítség, amit Tőled kapok Csaba, ki szoktam nyomtatni és állandóan olvasgatom őket - buszon, orvosi rendelőben, bárhol ahol van egy kis időm...

Ez a szótár is nagyon szuper, köszönöm.

Cybernagyi (a digitális nagymama alteregója)
süti beállítások módosítása