HTML

.

Hátszél azoknak az shp-s ügyfeleknek, akik hajlandóak felhúzni a vitorlát...

Utolsó kommentek

Linkblog

Nooormális? - 2. rész

2009.03.25. 03:45 :: Csatlós Csaba

Ha az előző "nooormális" levelem feháborította Önt, akkor kérem, hogy ebbe bele se kezdjen, mert ismét egy olyan hibát fogok benne bemutatni, amit nagyon sokan elkövetnek a honlapjukon.

Egyik kedvenc sorozatom a LOST, eltűntek. Tudja, ahol egy repülőgép lezuhan és a túlélők hónapokig egy szigeten rekednek és mindenféle izgalmas kalandokba keverednek.

Van benne egy jelenet, aminek a megértése hozzásegítheti Önt ahhoz, hogy a honlapjával még több vevőt szerezzen.

Van benne egy koreai férfi, Jin, akinek az édesapja halász volt. Ketten elindulnak halat fogni és szólnak Jinnek, hogy tartson velük.

Megállnak a sekély vízben, bedobják a hálót, majd kihúzzák, újra bedobják és újra kihúzzák.

Jin eközben csak üldögél egy sziklán, egy tengeri sün (vagy valami más tengeri herkentyű) tüskéit csipegeti le és dobálja be a vízbe.

A másik kettő mérgesen néz rá, mert ők szenvednek a halfogással, míg Jin csak üldögél és tüskéket dobál. Néha-néha beleakad egy hal a hálójukba.

Aztán amikor Jin úgy látja, hogy már elég sok tüskét bedobált a vízbe, akkor fogja a hálót, belemeríti a vízbe, kihúzza és láss csodát, tele van hallal.

Hoppá...hogy is hívják ezt a horgászok? Csali? Bizony úgy.

Mit mondana egy horgásznak, aki csali nélkül dobná be a horgot?

Nooormális?

Hát hogy akar így halat fogni?

De hogyan tud Ön a honlapjára csalit tenni?

Végtelenül egyszerű. Ne a termékkel rohanja le azonnal a látogatót, hanem kínáljon neki fel valamit ingyen ha megadja az e-mail címét.

Na persze, de én húszmilliós traktorokat árulok, abból nem adhatok ingyenes termékmintát. :)

Persze, nem mindenki tud termékmintát vagy kóstolót adni, de mindenki meg tudja adni a látogatónak azt, amit a leginkább keres: hasznos információt.

Az Ön látogatói azért érkeznek a honlapjára, mert úgy gondolják, hogy ott találnak valamilyen megoldást egy problémájukra.

Ha Ön ennek a problémának a megoldására hasznos tanácsokat kínál fel nekik, akkor a látogatók egy része meg fogja adni az e-mail címét Önnek.

De miért jó ez?

Mert így a honlapja nem csak átjáróház lesz, ahol átmennek az emberek, aztán később - ha vásárlásra kerül a sor - akkor vagy visszatalálnak, vagy nem.

Ha megvan az e-mail címük, azzal több legyet üthet egy csapásra.

  • Kapcsolatban maradhat a látogatóval a levelein keresztül.
     
  • Bizalmat építhet azáltal, hogy hasznos tanácsokkal segíti őt.
     
  • Szakmai tekintélyt építhet ha a látogató tényleg haszálható információkat kap Öntől.
     
  • Taníthatja a látogatót és ezáltal ráébresztheti, hogy az Ön terméke a jó megoldás a problémájára.
     

Egy olyan látogató, aki megadta Önnek az e-mail címét és sikerült a fentieket elérni nála, vajon hol fog vásárolni, ha oda kerül a sor?

Ha az Ön ajánlata (ár-érték aránya) jó, akkor szinte biztos, Öntől. Még akkor is, ha a konkurencia kicsit olcsóbb.

Hiszen itt már tudja, hogy nem csak terméket kap, hanem Ön gondoskodik is róla. És ez a mai világban igencsak értékes kincs.

Nos, én ezekkel a tanácsokkal segítem Önt hatékonyabbá válni a honlapkészítés világában. Bízva abban, hogy sikerrel alkalmazza a tanultakat és egy nap, ha oda kerül a sor, akkor a mi honlapvarázslónkat választja a honlapja elkészítéséhez. :)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shphatszel.blog.hu/api/trackback/id/tr91023943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ögél 2009.03.25. 08:54:51

Szia Csaba!
A leírtakkal teljesen egyetértek.
Nagyon köszönöm a tanácsot.
...Igen, én is úgy látom, ha az embereknek valamit ingyen kínálunk-s lehet az valami egészen kicsi , olcsó dolog...-az vonzó sokak számára.

Ha levelet akarok írni Neked...azt milyen címre küldjem?

*escambron* www.allatfestmenyek.hu 2009.03.25. 09:49:28

Kedves Csaba!
Az én profilom kicsit speciális, festő-restaurátor művész lévén. Állatportrékat készítek nagyrészt megrendelésre, vagy "csak úgy", tájképeket, csendéleteket, stb festek. Ezt sorolhatom a szolgáltatás kategóriába, de úgy érzem és szeretném is, hogy annál több. A jelenlegi honlapom nem újítható, így vadiújat kell csinálnom. Ehhez gyűjtöm a tippeket, tapasztalatokat, így jutottam el az Ön honlapjához.
Mindezzel arra szeretnék reflektálni, hogy vannak speciálisabb tartalmat, módszereket igénylő honlapok is. Gondolom most feltaláltam a spanyolviaszt :P

menedzser23 (törölt) 2009.03.25. 16:00:42

Kedves Csaba!
A leveleid nekem nagyon sokat segítenek abban, hogy jobban lássam a dolgokat. Szerintem egy fantasztikusan ügyes és intelligens ez a módszer amit alkalmazol. Sajnos jelenleg nincs sok pénzem honlapfejlesztésre, de addig is lelkesen olvasom az e-mailjeidet! Hálásan köszönök mindent! Nagyon klassz vagy. Üdv: Sandra Elvira

yatoo · http://www.online-reklam.net 2009.03.25. 17:33:26

Kedves Csaba! Csatlakozom a véleményedhez, mi használjuk is az irodai masszázs értékesítésénél az ingyen masszázs -t, igaz minimális létszámhoz kötjük, de működik.
Várjuk az új irodák jelentkezését az irodai masszázs kipróbálására.

www.frissitomasszazs.hu

Unique 2009.03.25. 22:17:01

Szia Csaba!

Teljesen egyetértek a leírtakkal. Szerintem se érdekel senkit a céges bemutatkozás. S nagyon fontos az állandó akció, kedvezmény, nyereményjáték.
Várom további leveleidet!

Üdv:Linda

jaminai · http://www.yellowphone.hu 2009.03.28. 11:35:50

Kedves Csaba!
Örülök, hogy áttekinthetően, szellemesen és főleg közérthetően fogalmazod meg a tudnivalókat minden közlésedben. Gratulálok, csak így tovább.
süti beállítások módosítása