HTML

.

Hátszél azoknak az shp-s ügyfeleknek, akik hajlandóak felhúzni a vitorlát...

Utolsó kommentek

Linkblog

Szemek kikerekednek, állak leesnek. Susan Boyle videója.

2009.04.17. 03:38 :: Csatlós Csaba

...a közönség felállva tapsolt (őrjöngött).
A zsűri felállva tapsolt.

Gyönyörű
Csodálatos
Fenomenális
Elképesztő
Bámulatos

Több jelző nem jut most eszembe, de ezt nem is lehet leírni, ezt látni kell.

Ezt hallani kell!

Én tegnap óta több, mint tízszer megnéztem. Bizsergett a hátam és könnybe lábadt a szemem. Csak ültem és néztem. Megszűnt körülöttem a világ. Íme a videó, amit négy nap alatt több, mint 13 millióan néztek meg csak a youtube-on:

A hölgy a videón Susan Boyle. 47 éves, munkanélküli, de ahogy ezt a videót elnézem már nem sokáig. :)

53 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shphatszel.blog.hu/api/trackback/id/tr961070031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efT 2009.04.17. 07:33:12

istenáldotta, zseniális tehetség! igazi tálentum!

Lélek_Pillangó 2009.04.17. 08:24:12

Sziasztok

Néhány percig a csodától döbbenten ültem a felvétel mehallgatása után.

Ennek a hölgynek nem csak a hangja fenomenális, hanem a marketing tudása is. - élvezettel tanulok tőle :-)

Köszi Csaba:-)

B Nagy Magdolna
ezoterikustanacsok.hu

k.pisti 2009.04.17. 08:31:32

Szuper kösz hogy láthattam.
Nemkell feladni senkinek ez talán a mondani valója ami fontos.
Merjük megmutatni mit tudunk ami számunkra természetes az lehet másnak a csoda.

jazzguru 2009.04.17. 08:49:09

Tegnap óta kb. hatszor láttam már ezt a videót, mert hat különböző ismerősöm is felhívta rá a figyelmemet. Először azt hittem valami vicc, és a hölgy le fog égni. Aztán "Szó bennszakad, hang fennakad, lehellet megszegik." Mikor hatodszorra néztem meg, már régen tudtam mire is számíthatok, de még mindig volt bennem kellő lelkesedés! Jó dolog, hogy vannak még ilyen apró csodák!

Clearea · http://www.clearea.hu 2009.04.17. 08:56:56

Bár nagyon keveset tudok angolul, azért kíváncsiságból megnéztem a videót.
Döbbenetes volt! Csak ültem és hallgattam ezt a csodálatos hangot. Eszembe jutott egy reklám szövege: ne ítélj elsőre.

Ögél 2009.04.17. 09:02:24

Már Paul Pottsnál is éreztem ugyanezt az érzést!!!!
Fantasztikus

H. Ancsa 2009.04.17. 09:05:57

Nagyon köszönöm,hogy megnézhettem.
Már háromszor megnéztem, de még mindig kiráz a hideg tőle. Ez hihetetlen!

*escambron* www.allatfestmenyek.hu 2009.04.17. 09:06:36

Fantasztikus, lélegzet elállító!
Jó volt látni, hogy MINDENKI örül és drukkol a hölgynek, aki - legyünk őszinték - kis hazánkban tuti nem jutott volna el idáig, még ha világklasszis hangja is lett volna. Pasi az más, de nő ilyen külsővel, ennyi évesen labdába se rughatott volna. Sajnos.
Ezért is köszi, hogy felhívtad rá a figyelmünk, hogy lehet ezt másképp is, csak nyitottság és empátia kérdése a társadalom, na meg egy nagy adag kurázsi a hölgy részéről.
Középkorú nőtársaim hajrá, "nem csak a húszéveseké a világ" :D

wellnesskavehaz.hu · http://wellnesskavehaz.hu 2009.04.17. 09:28:01

De jó lenne ha leforditaná valaki.
Valamilyen álomról énekel talán ami beteljesedik?
fantasztikus

Vessa 2009.04.17. 09:47:55

Jesszus!!!
Gyönyörű a hangja!
De az a baj, hogy nem értettem belőle egy szót sem:(
Vki nem tudja legalább a dal címét???
És azt, hogy mit nyert???

maya boszi 2009.04.17. 09:52:35

Hihetetlen a kisugárzása.Én nem értettem amit énekelt,de éreztem,libabőrös lettem és sirnom kellett.Figyelve a közönséget nagy hatással volt mindenkire.
Vegyünk róla példát,mert kiált a szinpadon,magát adta,természetes volt,hitt magában és ez adott neki erőt,hogy elmondja bánatát,és tudjon harcolni,bízzon az emberekben,és hogy tesz a boldogulása érdekében,ha összefogunk,s ettől szebb lesz a

fakopacs 2009.04.17. 10:22:13

sok sikert kivánok neki very good susan

szerafino 2009.04.17. 10:28:41

Köszi.. még mindig a hatása alatt vagyok...Nagyon szép... nagyon,nagyon...
Valami átjön a hangján keresztül...
ami megmagyarázhatatlan..pedig az angol nyelv tudásom egyenlö a kinai nyelv tudásommal..

Igen ugy éreztem ,hogy egy állom beteljesüléséröl énekelt..

Köszönöm !

interpipin 2009.04.17. 10:41:37

Gyönyörű hangja van, és az az érdekes, hogy mikor énekelni kezdett, hirtelen olyan szép lett, mint amilyen a lelke lehet! Köszönöm ezt az élményt!
Zsuzsa
feldragakoekszer.shp.hu

IvHl 2009.04.17. 11:06:43

Az egyén felelős környezetében ilyen "hiba, vétek" nem történhetne meg! Ez nem csoda, hanem szégyen! A "mi" szégyenünk és felelősségünk, hogy egy ilyen nagyszerű emberi karakter, TEHETSÉG, 47 évig elsikkadhatott. Nem ismerjük az előzményeit, nem értettem a szöveget, de a látottak ezt az érzést (is) keltetteék bennem. Jobban kellene figyelni egymásra, segíteni az egyén kibontakozását, hiszen magunkat is megfosztjuk az ilyen gyönyör szintű élményektől, amellett, hogy nem bánunk (tunk) tisztességesen , méltó módon a tehetségekkel.

Remélem , most korrigálódtak a 47 év alatt elkövetett hibák, és pályára áll a tehetség, hogy művészetével gyönyörködtessen, hogy könnyezve, álva tapsolva ünnepelhessük.

elpy 2009.04.17. 11:24:31

Sziasztok! Ennek a nőnek tényleg nagyon rendben van a hangja! Klasszul nyomta!
A dal címe:
CRY ME A RIVER (Nekem sír egy folyó)-talán így fordíthatnánk, én sem vagyok egy angol tálentum :)

Itt a szövege is:
I dreamed a dream in time gone by
When hope was high,
And life worth living
I dreamed that love would never die
I dreamed that God would be forgiving.

Then I was young and unafraid
When dreams were made and used,
And wasted
There was no ransom to be paid
No song unsung,
No wine untasted.

But the tigers come at night
With their voices soft as thunder
As they tear your hopes apart
As they turn your dreams to shame.

And still I dream he'll come to me
And we will live our lives together
But there are dreams that cannot be
And there are storms
We cannot weather...

I had a dream my life would be
So different from this hell I'm living
So different now from what it seems
Now life has killed
The dream I dreamed.

Stumper 2009.04.17. 11:58:52

Sziasztok!!Meghallgattam és már arról is tudtam h eszméletlen jó hangja van,hogy az emberek örömmel kiáltoztak.Elképsztő nem is tudok ere mást mondani és szerintem még sokan így vannak!!Sok sikert kívánok neki!!!!!!!!!!!! VAN TEHETSÉGE AZ MÁR BIZTOS!! HAJRÁ NEKI.

wassmacska 2009.04.17. 13:17:53

Akár egy angyal... Varázslatos... Nem találok szavakat a hatásra, amit okoz... A szív gyorsabban ver, s a lélek boldog...

pistihobbit 2009.04.17. 13:50:54

Fantasztikusan énekel,csodálatos hangja van!És szinte ragyogott az előadás közben!
Csak egy gondolat...
nálunk,hasonló jellegű tehetségkutatókon,miért a "plázacica"kinézetű,"énekhang"nélküli emberkéket kell végig szenvednünk?(tisztelet a kivételnek!)
Nem hiszem,hogy idehaza ne lennének hasonló tehetséggel megáldott ismeretlenek,akár 16 év felettiek is...csak oda kellene figyelni Rájuk is...
Sok sikert Susannak!
Pisti

gyogyhatasukave.dxn.hu 2009.04.17. 13:56:17

Én sem bírtam ki, másokkal együtt könnyezve hallgattam, ezt a kedves és különleges hölgyet. Mindig lehet tanulni, mert ha ránézel, nem valószínű, hogy őt keresnéd meg mint különleges tehetséget bármiben... tanulság most is: a látszat csal, és nem a ruha teszi...
Érdemes felvállalni a tehetségét mindenkinek, mert minden ember különleges valamiben, nekem biztató volt az ő jelenléte és megjelenése: legyünk bátrak !
Sikert és boldogságot kívánok neki hozzá. Megérdemli, máris elért valamit: másokat bátorít és örömmel tölt el a személye, és a tehetsége.

v.marcsii 2009.04.17. 15:03:31

Nagyon örülök, hogy ilyen érzések is tombolnak benned kedves ismeretlen Csaba. Ez a videó csak annak tünik fel akire hat. csak arra hat akire lehet. csak arra lehet érzésekkel hatni aki tud érezni. csak az tud érezni aki adni is tud. S miután önzetlenül áramoltatjuk érzrlmeinket előitélet nélkül, csak azok érzik milyen is kapni. igy tanulunk meg érezni a saját börünkön. Tehát te mát ezen az úton végigmentél Csaba. Mig eddig olvastam száraznak tünő tanácsaidat, most lettél hus-vér ember előttem ismeretlenül. Itt látunk egy embert, nem csodát, akit nem érdekel a külsőség (ezt látni is), nem érdekel a sikerhajhászás (mert a szám végén lement volna a szimpadról) nem érdekli a pénz függősége sem, mert megmaradt a hite, reménye abban, hogy minden jó úgy ahogy van. Bár munkanélküli, mégis olyan szeretet áradt egész lényéből( hisz másképp ebben a válságos világban nem tudta volna mosolyogva erővel ezt a dalt igy elénekelni), ami egyértelmüen érezhető volt, hogy nem Én vagyok a fontos, hanem Ti kapjatok Tőlem valami gyönyörűt. Ezt az utat kellene megjárni és az ego-t letenni, mennyivel nyugodtabban élnénk egymás mellett. (betegségek, szétesett családok, elhagyott gyermekek, függőségek....nélkül) Köszönöm neked Csaba, hogy itt vagy köztünk. Szia Végh Mária

vikvik · http://www.youtube.com/victorsethy 2009.04.17. 16:11:08

Nem csoda ez - sajnos - egy olyan világban,ahol a tehetség,szorgalom,tudás,és adni akarás nem számít,csak a lóvé,meg az ismeretség.
Még 20 éve is létezett az akadémikus mellett/ellen egyfajta szubkultúra,(amit pl. Szókrátész,Villon,Boudlaire,vagy Handrix is képviselt),és ami ma annyira nagyon hiányzik.
A show-business elnyel,és eltapos mindent,legfőképp a valódi művészetet.
Ezért nincsenek már a rockban,bluesban,jazzben jam-sessionök (akkor ugyanis kiderülne,ki az igazán jó),ezért nincs többé "Ki mit tud".
S vajon mi az,ami ebben a korban elviselhetővé tudná tenni a létet,ha nem a szépség,a harmónia,a katarzis?
S lám lám - igény is lenne rá,ugye...

Ész Lajosné 2009.04.17. 17:06:14

Sziasztok!

Tényleg megkapó, ez a szám egyébként is nagy kedvencem..A Nyomorultak c musicalból van, s nem Cry me a river a címe, hanem I had a dream..

Itt a magyar szöveg, s azt hiszem, így mindenkinek még meghatóbb lesz a dal pont a hölgy előadásában, ismerve a "hátterét".


"Álmodtam én egy álmot rég…
Mikor még gyermek hittel éltem.
Álmodtam őt, ki értem él.
S hittem egy megbocsátó Istent.
Nem féltem senkitől se még,
Csak álmok voltak, dal és játék.
Fizetni nem volt még miért,
Az élet bőkezű volt, s gyöngéd.
De jött a tigrisléptű éj,
Sárga láng, egy éhes szempár.
Álmom karmok tépték szét,
Lelkem sírt gyalázatán.
Ott feküdt karjaim közt Ő,
Egy nyáron át, oly jó volt hozzám.
Asszonnyá Ő tett gyermekből,
S hogy jött az ősz, már messze járt.
Álmodom még, hogy visszatérj,
És úgy, mint rég, velem lesz mindig.
Hazug az álom, bármily szép.
Ő nem jön már, s hiánya pusztít!
Álmodtam én egy életről.
Hogy lehet más, hogy lehet jobb is!
Hittem, mert voltak álmaim.
Az élet megölte most mind."

APROPO 2009.04.17. 17:37:17

Kedves Csaba!KÖSZÖNÖM!Ez fantasztikus,még most is sírok!Én egy 60 éves zenész vagyok!És a kommentek is aranyosak,nem is tudok hozzátenni semmit.Mégegyszer köszönöm,köszönöm!

Ildikócska27 2009.04.17. 19:55:40

Úristen!! Már 6×láttam és még mindíg kiráz tőlle a hideg. Ez egyszerűen CSODÁLATOS.
Gyönyörű hangja van.
Köszönöm,hogy láthattam.:D
Felejthetlen élmény volt.

MirrundMurr 2009.04.17. 19:57:12

Èn is csak szuperlatívuszokban tudnék errôl beszélni, de ezt már megtettétek elôttem oly sokan.
Azt hiszem, megszavazhatnánk Susannak A HANG nevet, nônemû kiadásban - alighanem az öreg Frankie is egyetértene vele...
Ami miatt igazából "tollat ragadtam":engem legalább annyira megborzongatott, amit a jury kommentárjaiban hallottam ill. láttam. Egy tanulmány volt a három juror és a közönség tagjainak arcjátéka az elsô üdvözlô szavaktól az utolsó hangokig.Nemhiába mûködik a briteknél majd 370 éve praktikusan ugyanaz a demokrácia, amit mi itt 20 éve kezdtünk barkácsolni. Hja kérem, 370 évvel a hátunk mögött nem kell azt szégyellni, hogy az ember tévedett, mert a felületes szemlélô "magabiztosságával" borítékolta az ítéletét.Másodperceken belül fel lehetett vállani a korábbi tévedést ill.elôítéleteket. Ôszintén, smink nélkül,és nem csak a három promi hanem a civilek is tömegével.
Èn a magyar közéleti embereknek, döntéshozóknak "kötelezô olvasmányként" írnám fel receptre ezt a néhány perces felvételt azzal, hogy kötelezô "olvasónaplóként" 10 percre szálljanak magukba, és gondolkozzanak el a látottakon. Meggyôzôdésem, hogy ezután egészen másképp látnák a világot- ha pedig nem, akkor meg annyira elvetemültek, hogy semmi keresnivalójuk nincs a Forum Romanumon vagy az Akropoliszon...
Na de, ne politizáljunk. A felvételt ajánlanám még pszichológusoknak, elbizonytalanodott tinédzsereknek, enyhe depressziósoknak, és mindenkinek, akinek az önbizalma és önbecsülése némi kívánnivalót hagy maga után. ( Kezdve pl. jómagammal.)
Fiúk-lányok! Ez a vén tyúk példakép lehet mindannyiunknak.Másoljátok az attitûdöt, és sokkal boldogabbak lesztek ezen a Földön.
Ahogy Amanda mondta: valóban megtiszteltetés, hogy megismerhettük Susant.
Ciao: MirrundMurr
(egy kicsit még öregebb csóka)

Zsákbamacska · http://nincstitok.blog.hu 2009.04.17. 20:16:52

A nap folyamán megnéztem vagy 10x.
Nem tudok betelni vele! Annyira csodálatos, hogy erre nincsen szó!
Igazi egyéniség!!
Köszönöm, hogy láthattam, és én is továbbadtam, mert ez az amit mindenkinek látnia kell!

spirulina 2009.04.17. 20:39:56

Kedves Csaba!
Csatlakozom minden előttem szólóhoz. Én először a munkahelyemen néztem meg. Néztem, mert nincs hangszóró a gépemen. És ugyanazokat a tanulságokat vontam le mint MirrundMurr. Érdekes volt.Tudtam, hogy valami nagy dolog történhetett. Alig vártam, hogy hazaérjek, és meghallgathassam. Itthon egy órája hallgatom újra és újra.
Én is csak megköszönni tudom, hogy felhívtad rá a figyelmünket. Akinek csak tudom, továbbküldöm. Mivel nem tudok angolul, Ész Lajosnénak köszönöm, hogy küldte a fordítást, így még élvezetesebb. És ha nem haragszik, a fordítását felhasználnám.
Köszönöm mégegyszer.

menedzser23 (törölt) 2009.04.17. 23:33:48

Szeretném megragadni az alkalmat, hogy felhívjam a figyelmet egy Magyarországon született rendkívül tehetséges, 16 éves lányra. Megasztár 60 legjobb énekesébe is benne volt. A honlapon fél perc várakozás után zene is hallható, Youtube-on szintén fent vannak a számai: charlotteonodi.at
A kislány most Ausztriában él, jövőre egyetemre (!) megy.

Hopihe65 2009.04.18. 04:08:18

Köszönöm, hogy láthattam (eddig kb. 20X).
Ezt a dalt eddig csak Malek Andrea előadásában hallgattam meg, magyarul, és bár szépnek tartom, mégsem szerepel a "bármikor szívesen meghallgatom" zenei listámban.
Susanról el lehet mondani: kincs van a torkában, teljesen mindegy a kora, a kinézete, olyan kinccsel rendelkezik, amely nagyon sok, mégis nagyon kevés embernek adatik meg. Akinek megadatott, és volt rá lehetősége, hogy fejlessze ezt a kincset, az ma nem munkanélküli, az ma milliomos operaénekes. (Nem feltétlenül Magyarországon) Ma egy ilyen tehetségkutató versenyen nálunk Somamamagésa első mondata a következő lenne Susanhoz: "előbb menj el fodrászhoz, kozmetikushoz drágám!" (kb.) Nem tudom, ki figyelt föl arra az apró kis hatás szünet csendre, mikor Susan mosolyogva lenézett a zsűri tagjaira? Vajon mit akart ott jelezni? "Gondoltátok volna?", vagy "ez vagyok én, meglepő, ugye?", vagy csak a maga nemes, és szép egyszerűségében "örülök, hogy tetszik"?
Sajnos nem tudok angolul, ezért ha valaki megtenné, hogy leírja a zsűri véleményezését, azt nagyon megköszönném.
Példa mutató, csodálatos előadás egy csodálatos előadótól. Merj önmagad lenni, ne érdekeljen, hogy egy kicsit kócos vagy, nem vagy már tini, nem vagy karcsú, feszes fenekű, szőkített bombázó, de van egy kincsed, hát használd.
Susan egy gyönyörű nő, gyönyörűvé teszi a kincse, és az, ahogy ezt a kincset megmutatta Angliának, és az egész világnak.

Sasla (törölt) 2009.04.18. 07:04:16

Sziasztok!

www.entertonement.com/clips/zlxbqzkcxt--Susan-Boyle-Cry-Me-A-River-HQ

Ezen az okdalon egy 1999-ben CD-re felvett számot énekel a hölgy .
1000 db készült belőle .Csodás a hangja!!
A hangja csodás,a kinézete gondolom olyan mint a legtöbb falusi nőnek.

Egy kis igazítás a fizimiskáján és
megüti és mércét.
Itt a hangja legfontosabb, és az egyszerüsége. Remélem valóra válnak az álmai.Sok sikert kívánok neki!!!

gyuladoki 2009.04.18. 21:18:51

Sziasztok!

Nem szeretnék ünneprontó lenni, és bárkit is megbántani, főleg Csabát nem , akit a munkája miatt nagyon tisztelek. Végighallgatva a videót azért elég jól hallható, hogy vibrátója van a hölgynek és a hangterjedelme sem olyan nagy.Bizonyára egy jó énektanár sokat tudna segíteni neki. Persze a Magyar Operaházban is vannak olyanok akik profiként csak ennyit tudnak, de azok külömböző protekciókkal jutottak oda. Nem egy olyan művészt ismerek aki gyakorlatilag szintén munkanélküli, és valóban művészien tud énekelni csak a mi kis korrupt hazánkban nem tud érvényesülni.
Üdv
Gy

spirulina 2009.04.19. 19:56:51

@ismeretlen123:
Szia ismeretlen 123!
Mind a két felvételt meghallgattam. Tényleg szenzációs a kislány!
Üdv.

boszizsu 2009.04.19. 21:16:25

Kedves CSaba! A videót teljes terjedelmében megnéztem a youtube-on. Egy csodálatos ember sikere! Köszönöm Neked, hogy megosztottad velem ennek a hölgynek a sikerét, hihetetlenül jól érzem magam tőle.
Szép hetet Neked.
Zsuzsa

EllaStern 2009.04.20. 07:04:15

Kedves Olvasotarsaim! Miutan a varazslat kisse kopni fog, eszreveszitek a bejegyzest ott fent a video alatt es latjatok a dal cimet amit a holgy enekelt. Biztos vagyok benne, hogy letezik Magyar verzioja is igy a dal szovege sem lesz titok :)

yatoo · http://www.online-reklam.net 2009.04.20. 07:48:08

Nagyon szép és jó volt, azt azért sajnálom hagy a Rúzsa Magdit nem látták ennyien.

wellnesskavehaz.hu · http://wellnesskavehaz.hu 2009.04.20. 11:32:25

Susan Boyle egy hétköznapi ember, egy 47 éves munkanélküli volt , egyedülálló, mondjuk úgy nem megnyerő külsejű hölgy. Mikor megjelent az angliai "Megasztár"-on mindenki kinevette, hogy viccnek jó lesz majd a müsor elejére ahol a bénázókat szokták bemutatni, hogy megnevetessék a közönséget. De a hölgy tudta mit akar, tudta mire képes és nem törödött az emberek véleményével. Bátor és őszinte kiállásával ki mert állni a színpadra és amikor elkezdett énekelni a közönség üdvrivalgásba tört ki és a zsüri is felállva tapsolt!

A dal címe: Álmodtam egy álmot. A nyomorultak cimű musicalból!
Nézd meg a videót és ezekután gondolkozz el , nincs-e benned is valami rejtett tehetség amit csak azért nem mertél előhozni mert féltél az emberek véleményétől! Én hiszem , hogy te is többre vagy képes és van esélyed a sikerre csak merjél lépni és belekezdeni!

Neked vannak álmaid? Mersz álmodni, vagy csak álmodozol?
Hogy mi a különbség? Aki álmodozik az csak passzívan reménykedik, s elhiszi, hogy egyszer majd minden jobb lesz, megváltozik a világ!
De ha mindent ugyanúgy csinálsz mint eddig, akkor ne várj változást csak átvered magad az álmodozásoddal!
De akinek vannak álmai, abban égető vágy ég , hogy azok beteljesedjenek!
Ahogy Kyosaki mondja: Soha ne mond hogy nem engedhetem meg magamnak, hanem azt keresd mindig, hogyan engedhetném meg magamnak! Micsoda különbség!

S ha idáig eljutsz , ha már meg van a miérted, akkor nem lesz akadály a hogyan!
Csak kezdj el úgy dolgozni, hogy mindenki lenézi amit csinálsz, hogy a barátaid hülyének néznek, a szüleid le akarnak beszélni, a szomszéd Juci néninek is más a véleménye, és a postás János is ismer valakit aki belekezdett már de nem sikerült neki!
Ahogy Susan Boyle sem törödött a kinézetével, a társadalmi helyzetével, a jelenlegi munkanélküli állapotával, az emberek gúnyos kacajával, hanem céltudatosan bátran kiállt a zsüri elé és elmondta, hogy ő sikeres énekes akar lenni! Nos nem tudom te mi akarsz lenni és nem tudom mit teszel érte? Épp a kifogásaidat fogalmazod, vagy végre lépni akarsz valamerre?

Nos ha megengeded mi mutatunk neked egy lehetőséget egy kiutat ahol kihozhatod magadból a rejtett tehetséged, és szorgalmaddal valódi eredményeket érhetsz el!

Sasla (törölt) 2009.04.20. 13:00:34

Sziasztok!

Itt magyarul is meghallgathatjátok:
www.zeneszoveg.hu/lyrics.php?lc=10472&showcomments=0

Gyönyörü a szövege.

meta2008 2009.04.20. 14:24:26

Hol voltak azok a pedagógusok, akiknek feladatuk a tehetség felismerése és gondozűsa???? Több, mint 20 éve dolgozom általános iskolában, mint szabadidő-szervező. Sajnos mindennapos tapasztalatom, hogy a pedagógus simán elmegy a tehetséges gyerek mellett. És még szercse, ha csak elmegy és nem gátolja tehetségének kibontakozását.
Ahhoz, hogy valaki sikeres legyen a tehetség nem elég. Sajnos. Szükséges hozzá egy nagy adag szerencse is!
És persze szükség lenne a tehetséget felismerni képes pedagógusokra is.

pihiti 2009.04.20. 16:19:23

Üdv Mindenkinek!
Ime egy "Egyedülálló magyar verzió":
www.youtube.com/watch?v=UsOvds3rnY0

pekne 2009.04.20. 16:25:08

Ahogy Csabát ismerem, arra kívánta felhívni a figyelmünket, hogy a legjobb árut sem könnyű eladni, ha nem jó az image és a marketing.
Susan-Boyle, ha már 1999-ben lemeze jelent meg, már milliárdos lehetne.
Charlotte Onodi-t pedig felkarolhatná, hogy neki Susannál jobb sorsa legyen.

SofieBölcs-Ő 2009.04.20. 17:32:07

Csodálatosan énekel Susan Boyle. ez kétségtelen.
Csak az azon tünödöm, vajon azok, akik egy megasztár közönségének elmennek, vajon hányan közülük mennek el az operába.! Sztem egysem! Mert ez a dal, és a hölgy dalja operai hangzásától volt, olyan, fantasztikus.
Sajnos, a kultura itt van.
Ettől függeltenül nagyszerű volt,és imádnivalóan aranyos. Lehet, hogy jövöre és is benevezek.
SOFIE

demandor 2009.04.22. 13:20:31

Ha volna vállalkozó a zsűri (dal előtti és dal utáni) szavainak lefordítására, annak rengetegen örülnénk.
demandor

Ötletgazda (törölt) · http://otletgazda-bt.5mp.eu 2009.04.23. 11:02:29

Kezdem elhinni, hogy az élet 40 fölött kezdődik... Persze ehhez át kellett lépnem ezt a küszöböt is. Különben honnan tudhatnám?

Szép volt!

erics 2009.04.24. 19:13:06

igen ez nagyon szép!!
kevés az ilyen tehetség /ritka/
elején kicsit olyan furán jött le minden,de így ,h ezt meg hallgattam húúúúúúúúkicsit kirázott a hideg!!:)

Erás63 2009.04.24. 19:37:13

Ez valami fantasztikus.A szám is tátva maradt,hogy ez a hölgy micsoda tehetség!!
Hol énekelt Ő eddig,hogy soha senki nem fedezte még fel?

tamasbutor.hu · http://www.tamasbutor.hu 2009.04.25. 08:20:43

Csodálatos, köszönjük.

Szerencsés ember az akinek lehetősége adódik megmutatni, hogy mit tud.

Marika http://sikeresvaltozas.extra.hu 2009.04.27. 06:11:45

Naponta többször meg kell hallgatnom. Kell, nem tudom miért.
Nekem, mikor először hallottam: a reménytelenség ill a remény jutott eszembe. A remény, ami mindenkiben ott lapul, csak néha nem érezzük (eléggé). Reménytelenség, ezek után van egyáltalán?
Köszönöm!

Fanatikus Oltás 2009.04.30. 14:07:24

én megkönnyeztem attól a pillanattól, amikor elkezdett énekelni :D

ne röhögjetek ki :D

www.bakosbutor.hu 2009.07.11. 09:55:03

Egszerűen csodálatos,ehhez hasonlót ritkán lát és hall az ember. A tehetségeket nem kell keresni, azokat csak fel kell fedezni.

kalaposf · http://csaladipenz.blog.hu/ 2009.09.05. 18:09:35

én jól jártam, mert hallotttam milyen csodás hangja van, Ő pedig rosszul járt, a sikerbe "belebolondult". Szurkolok neki, hogy még sokáig okozzon mindenkinek örömöt.
süti beállítások módosítása