HTML

.

Hátszél azoknak az shp-s ügyfeleknek, akik hajlandóak felhúzni a vitorlát...

Utolsó kommentek

Linkblog

Ez volt életem egyik legjobb döntése, mely a bevételeimet kb. 2,5-3-szorosára növelte!

2008.06.13. 22:22 :: Csatlós Csaba

A www.aranykovacs.hu sikertörténete:

"Hat évvel ezelőtt édesapámmal együtt nyitottuk meg az Aranykovács ékszerkészítő műhelyünket, amit gyakorlatilag a nulláról kezdtünk el fölépíteni. (Ma, ha beírják a Google keresőbe, hogy aranykovács, a legelső helyen a mi honlapunk jön be!)

Hamar rájöttünk arra, hogy nem elég magas minőségű, különleges ékszereket készíteni, meg is kell hozzá találni az igényes érdeklődőket.

Eleinte nagyon kevés munkánk volt, mert maga a műhely kevéssé frekventált helyen van és így nehezen találtak ránk az ügyfeleink.

Hamar beláttuk, hogy az internet segítségével toborozhatunk új látogatókat.

Kezdetben különböző "arculattervező" cégek segítségét vettük igénybe és ismerősök próbáltak nekünk segíteni egy saját honlap elkészítésében.

Az eredmény? Hervasztóan lehangoló volt. Már sokkal többe került a honlap, mint amennyit hozott a konyhára.

Már-már föladtuk a reklámnak ezt a módját. Szerencsére nem tettük! Amíg más készítette a honlapunk, nem mentek túl jól a dolgok.

Az új képek és szövegek feltöltése miatt, a folyamatos telefonon és e-mailben történő egyeztetések dacára sokszor nem megfelelő helyre kerültek az adott képek vagy a szöveg formátuma nem tetszett. A határidők folyamatosan csúsztak. Egyértelművé vált, hogy ha törik, ha szakad, meg kell tanulnom saját magam a saját honlapom elkészítését.

Ez volt életem egyik legjobb döntése, mely a bevételeimet kb. 2,5-3-szorosára növelte!

Az igazi fellendülést az jelentette, amikor végre megismertem az SHP rendszerét, melyet egy barátom ajánlott.

Ezelőtt még soha sem találkoztam ennyire jól kezelhető, kezdők számára készült professzionális honlapszerkesztővel.

Legnagyobb előnye a magyar nyelvű leírás, ami nekem nagyon sokat segített, mert az angollal kissé nehézkesen boldogulok.

A programnyelvekben sincs semmilyen jártasságom. Amikor elkezdtem a honlap készítését magam is megdöbbentem mennyire egyszerűen tudok egy jól használható, informális, egyszerűen kezelhető és felhasználóbarát honlapot készíteni.

Nem túlzás azt állítanom, hogy üzleti sikereim kulcsa legalább 50 %-ban a saját honlapom, melyet folyamatosan fejlesztek és javítgatok.

Ma már a Google keresőben a "karikagyűrű" címszó alatt a hetedik helyen vagyunk találhatók! Ez azért nagyszerű, mert a karikagyűrű készítés a fő profilunk.

Magyarországon Édesapámmal mi először kezdtük el készíteni a tradicionális japán Mokume-Gane ékszereket! Ma a Google keresőben első helyen van a honlapunk, ha valaki beírja, hogy "Mokume". Ezt mind az SHP-nak köszönhetem!

Nagyon nagy lendületet adott számomra a vevőim pozitív visszajelzései. Kimondhatatlanul jól esik, amikor a vendégeim megdicsérik a honlapomat és megjegyzik, hogy mennyivel jobban tetszik nekik, mint a régi honlapom (amiért súlyos pénzeket fizettem ki).

Először éreztem azt, hogy valaki igazán segíteni szeretne a hozzám hasonlóknak, akik, bár a munkájukban kiemelkedőt hoznak létre, de az önmenedzselés területén kissé hadilábon állnak!


Szerintem soha nem érhettem volna el mai üzleti sikereimet, ha nincs az SHP.

Nemrégiben fölvettük az első alkalmazottunkat, mert olyan sok munkánk van, hogy már alig győztük, sokszor éjszaka és hétvégéken is dolgozunk.

Remélem még sok-sok éven át dolgozhatom "együtt" az SHP csapatával. Szívből kívánok további jó munkát és sikereket Nekik!

Tisztelettel:
Mihalovits András ötvös és Mokume designer
www.aranykovacs.hu "

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shphatszel.blog.hu/api/trackback/id/tr23519321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csilla · http://www.sciennetclub.com 2008.07.07. 19:33:14

Kedves M. András

Csodaszépek az ékszerei, gyönyörködtem. Engem is vonz az ötvösművészet (és még nem mondtam le róla, hogy egyszer hobbiként műveljem).

Nos, weboldalával kapcsolatban csak annyit jegyeznék meg, hogy én egy picit színesebbre, vonzóbbra, jobban fotó-orientáltra venném az oldal jellegét, ill. a leírásokba kiemeléseket tennék, ami megragadja a látogatókat. (Azt olvastam valahol, hogy a jó kiemelés gyakorlatilag a bekezdés lényegét "mondja el", vagyis ami fontos, arra "odahúzza a tekintetet".

És a fejlécbe, színes, csodaszép gyűrűket, ékszereket "csepmésznék", ami első pillanatban már megragadja a látogatót, és a hátteret mély színre, hogy a szövegek és a képek fehérjében jobban érvényesüljenek az ékszerfotók.

Csak ötlet volt... :-)
Megyek is vissza oldala-nézegetőbe ;-)

süti beállítások módosítása