Amikor valaki elkészíti élete első honlapját, akkor általában elköveti ezeket a hibákat.
Nekem tetszik a honlap?
Szépítgeti, csinosítgatja, tesz rá szép képeket, színes szövegeket, naptárat, izgő-mozgó figurákat. Aztán ránéz és azt mondja: hú milyen csini lett.
Az egyetlen feltétel az, hogy neki tetsszen.
Aztán jön a második nagy hiba:
A barátaimnak tetszik a honlap?
Megmutatja a barátainak a honlapot.
A barátok az esetek nagy részében nem kritikusak, hanem kedvesek akarnak lenni Önhoz. Ez pedig azt eredményezi, hogy nem azt mondják, amit valójában gondolnak, hanem azt, amit Ön hallani szeretne: fantasztikus, nagyon jó honlap. Sokszor akkor is ezt mondják, ha azt gondolják, hogy valójában csapnivaló az egész.
Ezenkívül a barátok nem minden esetben webmesterek. De ha mégis webmesterek, akkor 90% a valószínűsége, hogy lövésük sincs az internet-marketingről, arról, hogy egy honlap hogyan tud igazán hatékonyan értékesíteni.
Ahogy egy festő, vagy egy szobrász sem marketing-menedzser, úgy egy webmestertől sem várható el minden esetben, hogy csípőből vágja az internetes értékesítés minden fortélyát.
De akkor honnan tudjuk, hogy a honlapunk jó?
Kattintson az alábbi linkre és töltse le a "34 böszmeség, amivel elszúrhatunk egy honlapot" című tanulmányt és azonnal megtudja, hogy mi az, amit nagyon nem szabad csinálni, ha igényes, jó megjelenésű és mindenekelőtt üzletileg hatékony honlapot szeretnénk.
http://www.shp.hu/34boszmeseg.pdf
Utolsó kommentek