HTML

.

Hátszél azoknak az shp-s ügyfeleknek, akik hajlandóak felhúzni a vitorlát...

Utolsó kommentek

Linkblog

7 részes mini-tanfolyam

2008.06.09. 12:00 :: Csatlós Csaba

Tudta, hogy a 7 részes mini-tanfolyamot - amit minden regisztrált tagunk ingyenesen megkap egy e-mail sorozatban - megtalálja a honlapszerkesztőben is?

Belépés után kattintson az Info, majd a Tanfolyam gombra:

  

 A tanfolyam fejezetei:

1. Kik, miért és hogyan fognak Öntől vásárolni az interneten?
Az internetező ember viselkedésének megértése.

2. A hatékony ingyenreklám titka!
Miért fogják szeretni és továbbajánlani a honlapját a látogatók?

3. Hogy érheti el, hogy sokan olvassák el mondandóját?
A szövegformázás technikája. Hogyan készítsünk könnyen olvasható szöveget?

4. Hogyan veheti rá a potenciális vevőjét a vásárlásra?
A hipnotikus szöveg írásának technikái.

5. Amitől átszakad a gát és özönleni kezdenek a vevők.
Bizalomépítési technikák az interneten.

6. Látogatottságnövelés gyorsan, ingyen vagy nagyon olcsón.

7. Könnyebb eladni azoknak, akik már eleve a mi termékünket keresik.
Hogyan kerüljünk a Google találati lista elejére?

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shphatszel.blog.hu/api/trackback/id/tr80510580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andorkó Julianna · http://www.s-barackmag.hu 2008.06.09. 15:12:54

Nagyon hasznos a tanfolyami anyag.
Ne használjatok, érthetetlen szavakat, az egyszerű felhasználó megrémül tőle.

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.06.09. 15:31:34

Julianna

Melyik szó érthetetlen?
Kérlek írd meg, hogy javítani tudjam.

Megnéztem a honlapodat, ez egy nagyon jó és hasznos téma.

Az kicsit elszomorít, hogy Magyarországon nem engedélyezik a B17 vitamin forgalmazását. Egy barátom édesapjának is amerikából rendeltek és attól gyógyult meg.

Rodian 2008.06.09. 19:43:08

Szia Csaba!
Bocsi, hogy értetlen vagyok, ám nem találtam meg, amit a fejlécben írtál:
"Belépés után kattintson az Info, majd a Tanfolyam gombra"
Nem látom az info gombot sem, nemhogy a tanfolyam gombot.
Kérlek magyarázd el nekem, hol találom.
Előre is köszönök mindent.
Üdv:
Tóth András

Bééta 2008.06.09. 21:09:52

Ha elkezdesz honlapot készíteni, (Honlapvarázsló gomb)akkor jön elő ez a lehetőség.

Rodian 2008.06.09. 21:28:23

Köszönöm a segítséget. Megtaláltam.

Bééta 2008.06.10. 15:06:59

Csaba !

Ha a beószó hírlevél modulba szöveget írok, nem veszi figyelembe, hogy én külön sorokra szeretném a szöveget bontani.

Mit tegyek?

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.06.10. 15:47:31

Bééta, a beúszó hírlevél mezőbe HTML kódokkal lehet szöveget illeszteni.
Tehát ha sortörést szeretnél, akkor használnod kell a sortörés kódját:
csibecsőr br csibecsőr bezár :)

Bééta 2008.06.10. 21:48:32

Igen kösz.
A HTML szerkesztőt használtam hozzá, ami minden oldalon választható.
Ügyes szerkezet.

Bééta 2008.06.11. 15:10:15

Fogynak a fehér foltok az ismereteimben.

Két kérdésem maradt:
blog.hu -s oldalról hogyan lehet jól látható linket elhelyezni shp -s oldal felé

tudsz -e javasolni webáruházat, ami megfelel a vendéglátás kivánalmainak, illetve fejlesztesz -e ilyet, mert azt szívesen kivárnám.
(tárolja a megrendelő regisztrált adatait stb.)

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.06.11. 23:33:56

Bééta

Az első kérdést nem igazán értem. Egyszerűen beírod a szövegbe az url-t és az linkké fog változni.

Hát, az egész webáruház rendszerünket újra fogom építeni az alapoktól, de ez nem a közeljövőben lesz. Ebben az évben biztos nem.

Javasolni nem tudok, mert annyira nem ismerem a többit, hogy érdemben tudjak róluk nyilatkozni.

Bééta 2008.06.12. 20:02:20

A jobb oldali hasábba valami állandó, jól látható helyre kéne tenni egy átlépési lehetőséget.
De jelenleg be sem tudok lépni a saját blogomba.
Bonyolult nekem ez az indapass.

Kónya István · http://www.kornyezetbaratfestek.shp.hu 2008.06.16. 08:54:30

Üdvözlöm Csaba!

Találtam egy linkmasine nevű programot, aminek az lenne a dolga, hogy linkelhelyezésre alkalmas oldalakat vadásszon, ami lehet hogy többünknek hasznos lenne. Viszont. A szerverre kellene telepíteni. Mi a teendő?
Üdv: István

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.06.16. 13:35:38

István

Ez a mi szerverünkön nem fog működni, mert biztonsági okokból le van tiltva az a funkció, hogy a programok más honlapokat, más szervereket érjenek el (távoli eljáráshívás).

Egyébként linkelhelyezésre alkalmas oldalakat (ami valóban értékes is) úgy találhat, ha megkeresi azoknak a vállalkozóknak a honlapjait, akik az Ön tevékenységéhez partnerként kapcsolódni tudnak, de nem konkurensek.

Pl. vízvezeték szerelő, villanyszerelő, burkoló stb.

Kónya István · http://www.kornyezetbaratfestek.shp.hu 2008.06.16. 15:50:28

O.K. Értem. Akkor megfontolásra érdemes-e egy ilyen program felvétele a kínálatba?

Üdv: István

Bééta · http://www.ongondoskodasinfo.shp.hu 2008.06.16. 16:46:12

Csaba !

Pénzt hoztam:
elvinnék két weboldalt, saját domainnel, az egyiket webáruházzal.
Kéne egy jó ajánlat.
Valamint vess meg érte, de én elfelejtettem a miszü zárt oldalának a címét, megmondja valaki?

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.06.16. 16:51:32

Bééta, a miszü-s kérdést inkább a miszü oldalon kérdezd, mert én sem tudom a választ.

A honlappal kapcsolatban pedig kérlek, hogy e-mailben írj nekem a privát címemre.

Szabolcs · http://www.nyilaszarocentrum.shp.hu 2008.06.18. 23:46:16

Nekem 2 kérdésem lenne.Az egyik:az oldalsávban hogy lehet képet elhelyezni?Másik kérdésem:ugyanúgy mint az shp-s honlapotokra vannak feltöltve a főoldalon honlap minta képek,ezek egymás mellé vannak elhelyezve és ez nekem nem nagyon megy,mármint két képet szöveg kíséretében egymás mellé rakni.Erre szeretnék választ kapni
süti beállítások módosítása