HTML

.

Hátszél azoknak az shp-s ügyfeleknek, akik hajlandóak felhúzni a vitorlát...

Utolsó kommentek

Linkblog

Beúszó ablak: hasznos, vagy idegesítő?

2008.06.08. 03:13 :: Csatlós Csaba

Hát ez nagyon megosztja az embereket. Van, aki azt mondja, hogy túl nyomulós és csak bosszantja a látogatókat.

De valóban bosszantja-e?

Nem keverjük-e össze valamivel, amit szinte mindenki szívesen kihagyna az életéből?

  • Igen, bosszantja a látogatókat, ha egy olyan reklámablak úszik be eléjük, ami őket abszolút nem érdekli. Egy ilyen ablak tolakodó és mivel eltakarja azt, amire valójában kíváncsiak, még bosszantó is.

  • DE...ha egy olyan ablak úszik be a látogató elé, amin olyan tartalom van, ami neki kifejezetten érdekes, hasznos, akkor NEM bosszantja, hanem örül neki.

Mi következik ebből logikusan:

Az Ön potenciális vásárlói örülni fognak annak, ha beúszik egy ablak eléjük és azon valami hasznosat kapnak. Pl. egy ingyenes e-bookot, amiben őket érdeklő, értékes információt találnak.

Azok, akik Önnek nem potenciális vásárlói, nem fognak örülni, hogy beúszik eléjük egy ablak.

Na most kérdem én: kinek készíti Ön a honlapját? Kinek szól az Ön üzenete?

A potenciális vásárlónak? Annak, akiből vásárló lehet?

Vagy a nem potenciális vásárlónak? Annak, akiből soha a büdös életben nem lesz vevő?

Minden profi értékesítési honlapon VAN ilyen beúszó ablak. Ön szerint a profik miért használják? Azért, hogy bosszantsák az embereket? Ők miért nem aggódnak emiatt? Mert tudják, hogy akik nekik potenciális vásárlók, azoknak ezzel nem bosszúságot, hanem örömöt okoznak.

Ha eddig azon aggódott, hogy a beúszó ablak bosszantani fogja az "embereket", ha eddig ezért nem használta azt, ami kismillió statisztikával bizonyítva az internetmarketing egyik leghatékonyabb eszköze, akkor most azonnal tegyen fel a honlapjára egy beúszó hírlevél feliratkozó űrlapot.

www.shp.hu

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shphatszel.blog.hu/api/trackback/id/tr34509145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilveszter · http://www.cfp-gsz.shp.hu/ 2008.06.08. 21:54:51

Beúszó ablakok!

Igen, fején találtad a szöget Csaba!

A beúszó ablak tényleg azoknak fontos akik potenciális, vagy már meglévő ügyfeleink. Sőt az Ő számukra ez lehet igen fontos is!

Ezért vagyok egy kicsit szomorú, hogy az SHP-nál, ahol már egy éve létezik a lapom, találtam egy jó sablont, de nem lehet beúszó ablakot rá konfigurálni!

Tehát, a beúszó ablak az jó, hasznos és szükséges egy jó Web-lapra, ezért én javaslom mindenkinek.

Kállai József · http://hokereso.hu 2008.06.09. 09:10:54

Számomra a beúszó ablak csak akkor válik idegesítővé, amikor:
1 - nincs mögötte igazi tartalom (a saját lapomon pl. ezért nincs, mert most készül a hírlevélsorozat anyaga)
2 - ha már feliratkoztam rá.

Zita · http://www.adomegtakaritas.shp.hu 2008.06.09. 10:11:12

Mélységesen egyetértek.

Szerettem is volna beúszó ablakot használni hírlevél feliratkozáshoz, de az autoresponderhez nincs ilyen tudtommal. Vagy tévedek?

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.06.09. 14:27:21

Zita:
Az autoresponder feliratkozó kódját be lehet illeszteni az shp-s honlap bármelyik oldalán a "Beúszó ablak szövege" mezőbe.

A menüből az Oldalak->Adatok linkekre kattintva lehet ezt a funckiót elérni.

Zita · http://www.adomegtakaritas.shp.hu 2008.06.09. 15:47:49

Jajj de jó! :-)
Meg az is, hogy így a blogon keresztül könnyebb lesz veled kommunikálni!
Köszi szépen a választ!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.06.16. 21:13:26

Jajistenem, de bullshit... Lássuk.
"Minden profi értékesítési honlapon VAN ilyen beúszó ablak." - ez konkrétan nem igaz. Tudsz példákat esetleg? És nem hazai gyorstalpalósokra gondolok.

Mi is a baj a beúszó ablakkal?

Elsősorban az idő. Nem kap a felhasználód azonnal információt. Elkezdi figyelni a lapodat, majd azt kitakarod valamivel - mi értelme? Ha fontos a tartalom, ami beúszik, akkor azt tedd felülre a lapon, és ha belép, azt találja meg! Egy felhasználó 15-20 másodperc után lelép, ha nincs értékes tartalom. Márpedig egy ilyen vacak míg bejön...
Másrészt figyelni illenék, hogy egy user csak egyszer lássa, mert idővel egyre idegesítőbb.

A beúszó ablak célja ugye az, hogy többen olvassák el annak tartalmát, pl. többen iratkozzanak fel a hírleveledre. De ezzel így nyomulsz. Az orra elé dugod a feliratkozást, még mielőtt megismerhetne, még mielőtt elolvashatta volna, mit is csinálsz. Ennek mi az értelme? Tényleg mindenki kell? Nemcsak azok, akik valóban érdeklődnek?

Elég sok weboldalt terveztem, volt szerencsém többféle megoldást is kipróbálni, de az ilyen beúszó módszerek nem alkalmasak arra, hogy valóban minőségi látogatót kapjunk.

És most lehet nekemesni :)

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.06.17. 01:28:58

Konrad, köszönöm a hozzászólásodat.
Én is szoktam olvasni a blogodat, mert egész jó cikkek vannak rajta.

Elgondolkodtató, amit írsz. Lehet, hogy a "minden profi" helyett "legtöbb profi" lenne a helyes megfogalmazás.

Ezzel csak az a gond, hogy akik az én szememben profik, azok mind, kivétel nélkül használják, tesztelik és dícsérik a beúszót.

A használatának egyetlen egy oka van: a magasabb konverziós arány.

Ha fent van, ugyanannyi látogató mellett több a vásárló.
Ha nincs fent, akkor kevesebb.

Szerintem ez elég ok arra, hogy fent legyen. :)

De a "tesztelés mindenekelőtt" itt is előnyt élvez. Természetesen bárki tesztelhet más módszereket a honlapján és ha az jobb konverziós arányt hoz, akkor isten ments, hogy beúszót használjon.

Andrea · http://www.aloeverainfo.hu 2008.06.17. 19:33:32

Engem kifejezetten idesít, kapásból a bezár gomb/ikonra kattintok. Minek, ha úgyis megtalálom még az oldalon azt a feliratkozási lehetőséget, így csak eltereli a figyelmemet arról, amiért a honlapra mentem.
Lehet, hogy hatékony, talán majd kipróbálom...
süti beállítások módosítása