Hát ez nagyon megosztja az embereket. Van, aki azt mondja, hogy túl nyomulós és csak bosszantja a látogatókat.
De valóban bosszantja-e?
Nem keverjük-e össze valamivel, amit szinte mindenki szívesen kihagyna az életéből?
- Igen, bosszantja a látogatókat, ha egy olyan reklámablak úszik be eléjük, ami őket abszolút nem érdekli. Egy ilyen ablak tolakodó és mivel eltakarja azt, amire valójában kíváncsiak, még bosszantó is.
- DE...ha egy olyan ablak úszik be a látogató elé, amin olyan tartalom van, ami neki kifejezetten érdekes, hasznos, akkor NEM bosszantja, hanem örül neki.
Mi következik ebből logikusan:
Az Ön potenciális vásárlói örülni fognak annak, ha beúszik egy ablak eléjük és azon valami hasznosat kapnak. Pl. egy ingyenes e-bookot, amiben őket érdeklő, értékes információt találnak.
Azok, akik Önnek nem potenciális vásárlói, nem fognak örülni, hogy beúszik eléjük egy ablak.
Na most kérdem én: kinek készíti Ön a honlapját? Kinek szól az Ön üzenete?
A potenciális vásárlónak? Annak, akiből vásárló lehet?
Vagy a nem potenciális vásárlónak? Annak, akiből soha a büdös életben nem lesz vevő?
Minden profi értékesítési honlapon VAN ilyen beúszó ablak. Ön szerint a profik miért használják? Azért, hogy bosszantsák az embereket? Ők miért nem aggódnak emiatt? Mert tudják, hogy akik nekik potenciális vásárlók, azoknak ezzel nem bosszúságot, hanem örömöt okoznak.
Ha eddig azon aggódott, hogy a beúszó ablak bosszantani fogja az "embereket", ha eddig ezért nem használta azt, ami kismillió statisztikával bizonyítva az internetmarketing egyik leghatékonyabb eszköze, akkor most azonnal tegyen fel a honlapjára egy beúszó hírlevél feliratkozó űrlapot.
Utolsó kommentek