HTML

.

Hátszél azoknak az shp-s ügyfeleknek, akik hajlandóak felhúzni a vitorlát...

Utolsó kommentek

Linkblog

Mi a leghatékonyabb fegyver az internetmarketingben?

2008.06.07. 03:04 :: Csatlós Csaba

Azt látom, hogy a legtöbb ügyfelünk nem használja az internetmarketing leghatékonyabb fegyverét, pedig mindenki, aki honlapot vásárol használhatná, mert jár a megvett szolgáltatáshoz.

Csak hogy érzékeltessem ennek a fegyvernek az erejét, levezetek egy kis matekot.

Ja, a fegyver: a látogatók e-mail címeinek gyűjtése hírlevélre való feliratással.

Tehát, tegyük fel, hogy készítünk egy e-bookot (10-15 oldal hasznos információ), amit elküldünk e-mailben azoknak, akik feliratkoznak a hírlevelünkre.

Ha ügyesen fogalmazzuk meg a feliratkozó form szövegét, akkor a honlapunkra látogatóknak a 10%-20%-a megadja az e-mail címét és várja az ígért e-bookot.

Számoljunk kis számokkal:

Legyen a honlapunkon napi 50 látogató. Ezt pár nap, pár hét alatt el lehet érni.

50 látogató 10%-a az ugye 5 látogató, aki megadja az e-mail címét.

Ez havonta 150 feliratkozó, egy év alatt pedig 1800.

1800 olyan embernek az e-mail címe, akik érdeklődnek a termékünk, a szolgáltatásunk iránt.

1800 olyan ember, akit bármikor elérhetünk egyetlen e-mail kiküldésével.

A mi statisztikánk azt mutatja, hogy minden egyes feliratkozó havonta kb. 100 Ft bevételt termel. Ez egy átlag, tehát van, aki soha nem vásárol, de van aki többször is egy évben.

Havonta 100 Forint, az 1800-zal megszorozva, az akárhogy is nézzük 180.000 Ft.

Egy év után, ha folyamatosan gyűjtjük az e-mail címeket ( és nem üldözzük el a feliratkozókat olyan levelekkel, amit a hátuk közepére sem kívánnak ), akkor havi 180.000 Forint plusz bevételünk lehet csak azért, mert készítettünk egy 10-15 oldalas e-bookot és feltettük a honlapunkra, hogy aki megadja az e-mail címét, az ingyen hozzájuthat.

Erre nekem ne mondja senki azt, hogy nem éri meg.

Ezt csinálja mindenki, aki az interneten valamit értékesít és azzal sok pénzt akar keresni.

Néhány példa:

www.shp.hu
www.csodasuli.hu
www.marketingmegoldasok.hu
www.100szo.hu
www.marketingcommando.hu
www.uzletkotesorommel.hu

Ne engedje, hogy honlapja csak átjáróház legyen. Szerezze meg a látogatók e-mail címeit, mert hosszú távon ebből lesz olyan jövedelme, amivel elégedett lesz és nem igazán kell érte sokat dolgoznia.

u.i.: És még csak az első évet néztük. A második évben havi 360.000, a harmadikban havi 540.000...számoljon...

www.shp.hu

6 komment

Címkék: hírlevél adatbázis e mail e mail marketing adatbázis építés

A bejegyzés trackback címe:

https://shphatszel.blog.hu/api/trackback/id/tr54507748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zita · http://www.adomegtakaritas.shp.hu 2008.06.09. 10:26:25

Kedves Csaba!
Nekem személy szerint semmi problémám az e-mail címek gyűjtésével és egy e-book elkészítésével. Még a 10-20%-os feliratkozási arány is megvan.
Én az ezelőtti lépésnél vagyok lemaradva, vagyis hogy legyen napi 50 látogató. Amit szerinted pár nap/hét alatt el lehet érni.
Na, ehhez jönnének jól tanácsok, ötletek.
Amúgy nagyon tetszik a blog!! :-)

Csabi · http://www.speedit.hu 2008.06.09. 11:12:23

Szia Zita!

Belenéztem a weblapodba, azaz néztem volna, de nagyon lassan tölti most be (még nem is töltötte be teljesen).
Bár ezt lehet, hogy inkább Csabának kellett volna címeznem. Amíg ezt a pár sort beírtam ide, nem haladt semmit a betöltéssel a rendszer. Más lapok gyorsan betöltődnek. Gondoltam szólok.

A látogatottság növelésésnek számos módja van. Nálunk az Adwords kampány dobta meg a látogatottságot. Napi 15 látogató anélkül is van, de az Adwords ezt feltornázta 20-40-re, időnként 8090 látogatóra is. Vannak más módjai is (pl. keresőoptimailzálás pár jó kifejezésre stb.)

Üdv,

Csabi

Csabi · http://www.speedit.hu 2008.06.09. 11:18:30

Bocsánat, kimaradt egy kötőjel: 80-90 látogatót akartam írni.
Még egy észrevétel. Ha nem rákattintok Zita linkjére, hanem kézzel beírom, akkor sokkal gyorsabban betölti az oldalt.

Csabi

Csatlós Csaba · http://www.shp.hu 2008.06.09. 14:24:39

Zita
Ha belépsz az shp.hu honlapszerkesztőbe ott az Info->Tanfolyam menüpontra kattintva találsz egy hét részes mini-tanfolyamot, aminek az egyik része ebben segít neked.

Zita · http://www.adomegtakaritas.shp.hu 2008.06.09. 15:50:41

Kedves Csabák!

Köszönöm mindkettőtöknek!

Bééta 2008.06.09. 17:24:37

Zita !

Ha most beírom, hogy adómegtakarítás, akkor ötödik vagy.
És a második olyan, ami engem érdekel.
Pedig egyetlen linket sem helyeztél el sehol, ami az oldaladra mutatna. Legalábbis a Google szerint értékes helyeken.
E-book érdekel, mingyá' feliratkozom rá.
süti beállítások módosítása